Bibliografia
Cieloch G. (2015), Model produktu turystycznego wyprowadzony z koncepcji strategii podstawowych M.E. Portera, Gdańsk: WSB w Gdańsku.
Doyle P. ( 2003), Marketing wartości, Warszawa: Felberg SJA.
Gaworecki W. (2003), Turystyka, Warszawa: PWE.
Kruczek Z. (2014), Frekwencja w atrakcjach turystycznych, Kraków - Warszawa: Polska Organizacja Turystyczna.
Lipoński W. (2012), Historia sportu, Warszawa: WN PWN.
Porter M.E. (1992), Strategia konkurencji, Warszawa: PWE.
Porter M.E. (2001), Porter o konkurencji, Warszawa: PWE.
Rogoziński K. (1998), Nowy marketing usług, Poznań: Wyd. Uniwersytetu Ekonomicznego.
Rogoziński K. (2010), Nowy marketing usług, Poznań: Wyd. Uniwersytetu Ekonomicznego.
www.msport.gov.pl/badania-rynku-turystycznego/liczba-turystow-miedzynarodowych-w-2014-r-przekroczyla-11-mld [15.12.2015].