Biesaga-Słomczewska, E., & Iwińska-Knop, K. (2013). Wybrane aspekty marketingu wewnętrznego. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 751(29), 9-22
Biesaga-Słomczewska, E., & Iwińska-Knop, K. (2016). Relacyjny wymiar marketingu wewnętrznego w kontekście zmian otoczenia – podejście konceptualne. Marketing i Zarządzanie, 44(3), 383-392. https://doi.org/10.18276/miz.2016.44-35
Biesaga-Słomczewska, E., & Iwińska-Knop, K. (2017). Marketing wewnętrzny (MW) i public relations (PR) w realizacji funkcji personalnej. Studia Ekonomiczne. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, 313, 40-50
Bugdol, M., & Goranczewski, B. (2010). Projakościowe usprawnianie organizacji oparte na procesach. Koncepcje, metody, narzędzia. Wydawnictwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Oświęcimiu
Črnjar, K., Dlačić, B., & Milfelner, B. (2020). Analysing the relationship between hotels’ internal marketing and employee engagement dimensions. Market Trziste, 32, 49-65. https://doi.org/10.22598/mt/2020.32.spec-issue.49
Gołembski, G. (1998). Przedsiębiorstwo turystyczne w gospodarce wolnorynkowej. Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Goranczewski, B. (2018). Klient wewnętrzny a organizacyjne zachowania obywatelskie. Wydawnictwo Naukowe Scholar
Grzybek, M., & Kawa, M. (2016). Znaczenie rozwoju marketingu wewnętrznego w umacnianiu pozycji rynkowej na przykładzie firmy X. Marketing i Zarządzanie, 44(3), 407-416. https://doi.org/10.18276/miz.2016.44-37
Hilal, M. (2020). Exploring the impacts of internal marketing practices and employees’ organisational commitment: special reference to hotel industry in Sri Lanka. Middle East Journal of Management, 7(6), 611-630. https://doi.org/10.1504/MEJM.2020.10029080
Holloway, Ch., & Robinson, Ch. (1997). Marketing w turystyce. Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne.
Kotler, P. (2012). Marketing. Rebis
Kotliński, W. (2003). Marketing wewnętrzny – szansą rozwoju turystyki w regionie. Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 1000, 150-158
Kozłecka, B., & Osowska, K. (2010). Marketing usług hotelarskich. Difin
Łobos, K., & Puciato, D. (2013). Dekalog współczesnego zarządzania. Najnowsze nurty, koncepcje i metody. Difin
Marciszewska, B., & Grobelna, A. (2009). Marketing wewnętrzny hotelu a jego oddziaływanie na otoczenie. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Turystyki, 12, 181-192
Marques, C. P., Leal, C., Marques, C., & Cabral, B. (2018). Internal marketing and job satisfaction in hotels in Via Costeira, Natal, Brazil. Tourism & Management Studies, 14, 36-42. https://doi.org/10.18089/tms.2018.14SI104
Nawrocka, E. (2008). Marketing wewnętrzny jako metoda motywowania personelu w sektorze usług hotelarskich. Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 31, 378-388
Panasiuk, A. (2005). Marketing usług turystycznych. Wydawnictwo Naukowe PWN
Perenc, J. (Ed.). (2005). Marketing usług. Wybrane aspekty. Wydawnictwo Uniwersytetu Szczecińskiego
Puciato, D. (2016). Przedsiębiorstwo hotelowe. Aspekty ekonomiczne, finansowe i organizacyjne. Difin
Puciato, D., & Goranczewski, B. (2011a). Application of relationship marketing tools by hotel companies. Studies in Physical Culture and Tourism, 1, 71-79
Puciato, D., & Goranczewski, B. (2011b). Zastosowanie kwestionariusza Kano w badaniu jakości usług hotelowych. Studia i Prace Kolegium Zarządzania i Finansów, 105, 92-105
Puciato, D., & Pośpiech, N. (2019). Wybrane narzędzia marketingu społecznościowego wykorzystane w opolskich hotelach. Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis Studia Geographica, 288(13), 32-39. https://doi.org/10.24917/20845456.13.3
Puciato, D., & Wielosik, N. (2019). Wybrane narzędzia marketingu wewnętrznego wykorzystywane w Grupie Hotelowej ORBIS. Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 20(2), 185-195
Robledo, J., Aran, M., & Perez-Aranda, J. (2015). Knowledge management and internal marketing orientation for the development of competitive advantages in the hotel sector. Investigaciones Europeas de Direccion y Economia de la Empresa, 21(2), 84-92. https://doi.org/10.1016/j.iedee.2014.03.001
Rudawska E. (2015). Zaangażowanie pracownika jako efekt działań w obszarze marketingu wewnętrznego. Marketing i Rynek, 8, 585-594
Sarangal, R. (2018). The influence of internal marketing on employee-based brand equity: A case of hotel industry. Pacific Business Review International, 10(8), 130-139
Sokhatskaya, N. (2013). Peculiarities of internal marketing in the hospitality industry in Kazachstan: The role of tourism in the development of hotel business. Journal of Tourism and Services, 4(5-6), 116-124
Tokarz-Kocik, A. (2011). Marketing wewnętrzny w przedsiębiorstwach hotelarskich na przykładzie hotelu Amber Baltic w Międzyzdrojach. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Turystyki, 16, 125-138
Trębecki, J. (2013). Public relations wewnętrzne – rzecz o granicach. Studia Ekonomiczne, 157, 217-224.
Wierzbiński, B. (2012). Marketing wewnętrzny a orientacja na klienta w procesie budowy przewagi rynkowej. Marketing i Zarządzanie, 26, 383-392
Yang, J. (2015). Effect of internal marketing on knowledge sharing and organisational effectiveness in the hotel industry. Total Quality Management & Business Excellence, 26(1-2), 76-92. https://doi.org/10.1080/14783363.2012.661131