Behawioralne determinanty rozwoju przedsiębiorczości w Polsce. Ekonomia behawioralna finansowania przedsiębiorczości, red. P. Kulawczuk, A. Poszewiecki, Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk 2010.
Bryła P., Determinanty współpracy uczelni ze sferą biznesu, "Marketing i Rynek" 2012, nr 7.
Bryła P., Jurczyk T., Domański T., Korzyści współpracy uczelni wyższych z otoczeniem gospodarczym - próba typologii, "Marketing i Rynek" 2013, nr. 4.
Business - University Collaboration for Research and Innovation, A Guide for CBI Policy Brief 2000.
http://www.cbie.ue.katowice.pl/ [28.07.2013].
http://www.sgh.waw.pl/ogolnouczelniane/bwb [28.07.2013].
http://www.ue.poznan.pl/uczelnia/struktura-organizacyjna/centra-badawcze/centrum-badan-i-ekspertyz- towaroznawczych/ [28.07.2013].
http://www.ue.wroc.pl/badania/4852/oferty_wspolpracy_z_praktyka_gospodarcza.html [28.07.2013].
Innowacyjność 2010, PARP, Warszawa 2010.
Koszałka J., Monitoring zapotrzebowania na usługi i kształtowanie oferty ośrodka innowacji, PARP, Gdańsk 2011.
Leksykon marketingu, red. J. Altkorn, T. Kramer, PWE, Warszawa 1998.
Lichtarski J., Teoretyczne i praktyczne problemy integracji gospodarczej przedsiębiorstw, w: Współdziałanie gospodarcze przedsiębiorstw, red. J. Lichtarski, PWE, Warszawa 1992.
Marketing instytucji naukowych i badawczych, Wyd. Instytutu Lotnictwa, Warszawa 2010.
Model współpracy uczelni z otoczeniem biznesowym, Wyd. Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Katowice 2010.
Model zarządzania publiczną instytucją akademicką, red. J. Woźnicki, Instytut Spraw Publicznych, Warszawa 1999.
Payne A., Marketing usług, PWE, Warszawa 1997.
Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 24 maja 2011 r. w sprawie Krajowego Systemu Usług dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw, Dz.U. nr 112, poz. 656.
Strategia rozwoju nauki w Polsce do 2015 roku, dokument ramowy opracowany przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Warszawa, czerwiec 2007.
The Global Competitiveness Report 2012-2013, World Economic Forum 2012.
Uczelnie i ich otoczenie. Możliwości i formy współdziałania, red. B. Minkiewicz, Wyd. SGH, Warszawa 2003.
Współdziałanie gospodarcze przedsiębiorstw, red. J. Lichtarski, PWE, Warszawa 1992.