Data publikacji : 2013-08-30

Społeczna odpowiedzialność biznesu jako szansa na rozwój małych i średnich przedsiębiorstw

Katarzyna Szymańska



Abstrakt

Ostatnie lata w Polsce to okres dynamicznego rozwoju koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu (SOB). W związku z tym podjęto próbę pokazania, że proces ten nie pozostaje bez wpływu na małe i średnie przedsiębiorstwa. Zakładając, że adaptacja społecznie odpowiedzialnych zachowań jest domeną biznesu tworzącego właściwe relacje ze swoim otoczeniem, zasadne jest zalecenie wdrożenia tej koncepcji do strategii małych i średnich przedsiębiorstw. Celem prezentowanego artykułu jest ocena świadomości właścicieli małych i średnich firm na temat społecznej odpowiedzialności biznesu i jej wpływu na rozwój przedsiębiorstw. Aby zrealizować ten cel, sporządzono kwestionariusz ankiety i na podstawie uzyskanych wyników określono stopień znajomości koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu przez przedsiębiorców - właścicieli małych i średnich firm z województwa łódzkiego.(abstrakt oryginalny)

Słowa kluczowe:

Społeczna odpowiedzialność, Małe i średnie przedsiębiorstwa, Rozwój przedsiębiorstwa



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki

PDF

Zasady cytowania

Szymańska, K. (2013). Społeczna odpowiedzialność biznesu jako szansa na rozwój małych i średnich przedsiębiorstw. Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej W Poznaniu, 49(4). Pobrano z https://journals.wsb.poznan.pl/index.php/znwsb/article/view/1197

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share



Wydawca
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
e-mail: journals@poznan.merito.pl
Uczelnia
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań

O platformie:
Copyright 2022 by Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & Workfow by OJS/PKP