Data publikacji : 2012-10-30

Budowanie marki szkoły wyższej w oparciu o relacje z absolwentami

Tomasz Domański



Marta Hereźniak



Abstrakt

Artykuł prezentuje istotę marki w szkołach wyższych oraz znaczenie absolwentów w procesie kreowania marki szkoły wyższej. Autorzy uważają, że budowanie silnej marki szkoły wyższej musi opierać się na wiarygodnych wartościach i obietnicach, które deklaruje uczelnia i które mają wpływ na satysfakcję studenta, a potem i absolwenta. Absolwenci mogą, zdaniem autorów, pełnić wiele funkcji w procesie budowania marki, wymaga to jednak stworzenia mechanizmów wzajemnego zaufania oraz wspólnoty interesów, prowadzącej do obopólnych korzyści.(abstrakt oryginalny)

Słowa kluczowe:

Marka, Szkolnictwo wyższe, Jakość kształcenia, Jakość usług, Budowanie marki



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki

PDF

Zasady cytowania

Domański, T., & Hereźniak, M. (2012). Budowanie marki szkoły wyższej w oparciu o relacje z absolwentami. Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej W Poznaniu, 44(44). Pobrano z https://journals.wsb.poznan.pl/index.php/znwsb/article/view/1251

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share



Wydawca
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
e-mail: journals@poznan.merito.pl
Uczelnia
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań

O platformie:
Copyright 2022 by Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & Workfow by OJS/PKP