Zaloguj
Zarejestruj
Zaloguj
 
Język Polski
Język Polski
English
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zespół redakcyjny
Recenzenci
Etyka publikacyjna
Proces recenzji
Polityka prywatności
Przesyłanie tekstów
Aktualny numer
Archiwum
Kontakt
Tom 44 (2012)
Cały numer
Opublikowane:
2012-10-30
Artykuły
Uniwersytet jako przestrzeń konfliktu wiedzy i informacji. Przyczynek do analizy posttradycyjnego systemu eksperckiego
Andrzej Ostrowski
PDF
Misja - marka - wizerunek uczelni - relacje wzajemne
Barbara Iwankiewicz-Rak Ludmila Shulgina
PDF
Marka uczelni a pozycja jej absolwentów na rynku pracy
Anna Krajewska-Smardz
PDF
Zrównoważony marketing szkół wyższych
Arnold Pabian
PDF
Kapitał edukacyjny jako determinanta atrakcyjności szkoły wyższej
Janusz Dworak
PDF
Identyfikacja wizualna uczelni a budowanie wizerunku marki
Agnieszka Dejnaka
PDF
Znaczenie jednolitego systemu identyfikacji wizualnej w budowaniu marki uczelni
Kamila Peszko
PDF
Kultura organizacyjna uczelni a zarządzanie marką
Małgorzata Kupczak Jadwiga Stobiecka
PDF
Modelowanie kultury uczelni z wykorzystaniem konfirmacyjnej analizy czynnikowej
Jadwiga Stobiecka Małgorzata Kupczak
PDF
Rola pracowników dydaktycznych w budowaniu marki absolwenta szkoły wyższej
Grażyna Światowy
PDF
Relacje interpersonalne jako element kształtowania marki szkoły wyższej na przykładzie Wyższej Szkoły Biznesu - National Louis University w Nowym Sączu
Małgorzata Szmit
PDF
Budowanie marki szkoły wyższej w oparciu o relacje z absolwentami
Tomasz Domański Marta Hereźniak
PDF
Marketing partnerski jako źródło przewagi konkurencyjnej współczesnej uczelni
Hanna Hall
PDF
Profesor jako element marki uczelni
Wojciech Maciejewski
PDF
Kreowanie międzynarodowego wizerunku szkoły wyższej
Małgorzata Dymyt Mirosława Pluta-Olearnik
PDF
Znaczenie internacjonalizacji kształcenia ze szczególnym uwzględnieniem udziału w programie Erasmus w procesie budowania przewagi konkurencyjnej uczelni na przykładzie Wydziału Studiów Międzynarodowych i Politologicznych Uniwersytetu Łódzkiego
Paweł Bryła
PDF
Kształtowanie marki uczelni transgranicznej na wschodniej granicy Unii Europejskiej - wybrane aspekty
Tadeusz Kowalewski
PDF
Kryteria oceny jakości zajęć e-learningowych przez studentów w świetle badań postrzegania e-zajęć prowadzonych na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie
Agata Jonas
PDF
Atrybuty marki Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu w opinii wybranych grup interesariuszy
Joanna Nogieć
PDF
Sztuka marketingu. Wykorzystanie instalacji artystycznych do wzmocnienia wizerunku marki
Douglas K. Ross Christine R. Allen
PDF
Wydawca
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
e-mail:
journals@poznan.merito.pl
Uczelnia
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
O platformie:
Copyright 2022 by
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
OJS Support and Customization by
LIBCOM
Platform & Workfow by
OJS/PKP