Florek M., Podstawy marketingu terytorialnego, Wyd. AE w Poznaniu, Poznań 2007.
Geise M., Wpływ wybranych problemów gospodarki globalnej na rozwój lokalny, Wyd. WSG w Bydgoszczy, Bydgoszcz 2009.
Karwińska A., Gospodarka przestrzenna, WN PWN, Warszawa 2008.
Kasprzak K., Konflikty przestrzenne w planowaniu funkcji turystycznych, "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Handlu i Usług w Poznaniu" 2010, nr 19.
Mańkowski T., Konkurencyjność regionów, w: Strategie rozwoju turystyki w regionie, red. B. Meyer, D. Milewski, WN PWN, Warszawa 2009.
Pawlicz A., Promocja produktu turystycznego, Difin, Warszawa 2008.
Szromnik A., Marketing terytorialny, Wolters Kluwer business, Warszawa 2010.
Ślusarczyk S., Aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw, Poltext, Warszawa 2011.