Data publikacji : 2012-06-30

Marketing terytorialny na obszarach chronionych

Alina Kulczyk-Dynowska



Abstrakt

Działania marketingowe obejmują nie tylko segment dóbr i usług konsumpcyjnych, ale też terytoria. Postęp technologiczny, a szczególnie nowe rozwiązania w zakresie transportu i łączności sprawiają, że konkurencja dotyczy w coraz większym stopniu przestrzeni. Obszary konkurują ze sobą o różne grupy użytkowników - w odniesieniu do obszarów chronionych szczególną grupę stanowią turyści. W artykule poruszono kwestię marketingu terytorialnego prowadzonego w oparciu o wartości przyrodnicze. Podjęto jednocześnie próbę ukazania powiązań pomiędzy skierowaną do wewnątrz promocją regionu a kapitałem społecznym.(abstrakt oryginalny)

Słowa kluczowe:

Marketing terytorialny, Obszary chronione, Społeczności lokalne



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki

PDF

Zasady cytowania

Kulczyk-Dynowska, A. (2012). Marketing terytorialny na obszarach chronionych. Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej W Poznaniu, 42(42). Pobrano z https://journals.wsb.poznan.pl/index.php/znwsb/article/view/1281

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share



Wydawca
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
e-mail: journals@poznan.merito.pl
Uczelnia
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań

O platformie:
Copyright 2022 by Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & Workfow by OJS/PKP