Billewicz G., Administracja w gospodarce elektronicznej, w: Strategie i modele gospodarki elektronicznej, red. C. Olszak, E. Ziemba, WN PWN, Warszawa 2007.
Budner W., Lokalizacja przedsiębiorstw. Aspekty ekonomiczno-przestrzenne i środowiskowe, Wyd. AE w Poznaniu, Poznań 2004.
Chudak M., Znaczenie funkcji akademickiej w planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym miasta średniej wielkości (przykład Leszna), w: "Studia KPZK PAN", t. CXXI, red. T. Markowski, D. Drzazga, Warszawa 2008.
Chudak M., Wspieranie rozwoju lokalnego poprzez marketing miasta (wybrane aspekty na przykładzie Leszna), "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego" 2009, nr 530.
Nowacki R., Marketing a strategie rozwoju polskich gmin, "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu" 2008, nr 1203.
Parysek J., Podstawy gospodarki lokalnej, Wyd. UAM, Poznań 1998.
Wojtasiewicz L., Ekonomiczne uwarunkowania rozwoju lokalnego, w: Rozwój lokalny i lokalna gospodarka przestrzenna, red. J. Parysek, J. Bogucki, Wyd. Naukowe, Poznań 1996.