Data publikacji : 2011-12-30

Internet jako narzędzie stymulowania rozwoju lokalnego na przykładzie wybranych miast Wielkopolski

Mariusz Chudak



Abstrakt

W artykule przedstawiono ocenę działań promocyjnych czterech miast-gmin województwa wielkopolskiego (Kalisza, Konina, Leszna i Piły) z wykorzystaniem Internetu, pod kątem kreowania własnego rozwoju lokalnego. Jednocześnie podjęto próbą wykazania ogólnego związku pomiędzy elektronicznym marketingiem komunalnym a skalą podejmowanych inicjatyw gospodarczych. W tym celu analizę merytoryczną oficjalnych stron WWW odniesiono do dwóch wskaźników: liczby przedsiębiorstw przypadających na 1000 mieszkańców oraz stopy bezrobocia.(abstrakt oryginalny)

Słowa kluczowe:

Internet, Rozwój lokalny



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki

PDF

Zasady cytowania

Chudak, M. (2011). Internet jako narzędzie stymulowania rozwoju lokalnego na przykładzie wybranych miast Wielkopolski. Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej W Poznaniu, 39(39). Pobrano z https://journals.wsb.poznan.pl/index.php/znwsb/article/view/1327

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share



Wydawca
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
e-mail: journals@poznan.merito.pl
Uczelnia
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań

O platformie:
Copyright 2022 by Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & Workfow by OJS/PKP