Data publikacji : 2011-02-28

Społecznościowe koncepcje klasyfikacji treści w systemach zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwach

Robert Kutera



Jadwiga Sobieska-Karpińska



Abstrakt

Dynamiczny rozwój nurtu społecznościowego w Internecie wywiera wpływ również na funkcjonowanie przedsiębiorstw. Jednym z najciekawszych zastosowań Web 2.0 w biznesie jest adaptacja społecznościowych koncepcji klasyfikacji treści w systemach zarządzania wiedzą. Niekonwencjonalne podejście do klasyfikacji treści, wywodzące się z rozproszonego środowiska informacyjnego i przyjmujące najczęściej postać social bookmarkingu czy mechanizmów wiki ma szansę wesprzeć procesy formalizowania przepływów informacyjnych wewnątrz struktur przedsiębiorstw. Celem artykułu jest zaprezentowanie specyfiki społecznościowych koncepcji klasyfikacji treści w kontekście zastosowań biznesowych oraz analiza ich potencjału w zakresie wspierania zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwach. (abstrakt oryginalny)

Słowa kluczowe:

Zarządzanie wiedzą, Web 2.0, Technologie internetowe, Informacja w przedsiębiorstwie



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki

PDF

Zasady cytowania

Kutera, R., & Sobieska-Karpińska, J. (2011). Społecznościowe koncepcje klasyfikacji treści w systemach zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwach. Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej W Poznaniu, 32(32). Pobrano z https://journals.wsb.poznan.pl/index.php/znwsb/article/view/1502

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share



Wydawca
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
e-mail: journals@poznan.merito.pl
Uczelnia
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań

O platformie:
Copyright 2022 by Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & Workfow by OJS/PKP