Data publikacji : 2011-02-28

Internetowe portale ogłoszeniowe

Dawid Makieła



Abstrakt

Celem niniejszego artykułu jest przedstawienie zagadnień związanych z nowoczesnym medium nawiązywania transakcji kupna/sprzedaży, jakim są portale ogłoszeniowe. W artykule scharakteryzowano użytkowników portali ogłoszeniowych oraz przedstawiono ich preferencje dotyczące poszukiwanych ogłoszeń. W kolejnej części artykułu opisano sposoby zarabiania portali ogłoszeniowych; skupiono się tutaj przede wszystkim na najpopularniejszym systemie reklamy kontekstowej Google Adsense. Ponadto artykuł zawiera opis i porównanie najpopularniejszych polskich portali ogłoszeniowych. (abstrakt oryginalny)

Słowa kluczowe:

Portale internetowe, Sprzedaż internetowa, Reklama w internecie, Informacja w internecie



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki

PDF

Zasady cytowania

Makieła, D. (2011). Internetowe portale ogłoszeniowe. Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej W Poznaniu, 32(32). Pobrano z https://journals.wsb.poznan.pl/index.php/znwsb/article/view/1526

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share



Wydawca
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
e-mail: journals@poznan.merito.pl
Uczelnia
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań

O platformie:
Copyright 2022 by Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & Workfow by OJS/PKP