Data publikacji : 2010-10-30

Rozwój rynku produktów strukturyzowanych w Polsce a globalny kryzys finansowy

Marek Czyż



Abstrakt

Produkty strukturyzowane są innowacją finansową. Ich szczególna konstrukcja sprawia, że zyskały na popularności szczególnie w czasach kryzysu finansowego. Celem artykułu jest przedstawienie założeń instrumentów strukturyzowanych oraz analiza ich dotychczasowego rozwoju w Polsce. Przedstawiono przy tym ich obrót na rynku giełdowym i pozagiełdowym. W końcowej części dokonano porównania rynku polskiego z rynkami w innych wybranych krajach Europy, a także przedstawiono syntezę wyników już zakończonych inwestycji w produkty strukturyzowane. (abstrakt oryginalny)

Słowa kluczowe:

Produkty strukturyzowane, Kryzys finansowy, Instrumenty finansowe, Rynki finansowe



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki

PDF

Zasady cytowania

Czyż, M. (2010). Rozwój rynku produktów strukturyzowanych w Polsce a globalny kryzys finansowy. Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej W Poznaniu, 30(30). Pobrano z https://journals.wsb.poznan.pl/index.php/znwsb/article/view/1561

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share



Wydawca
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
e-mail: journals@poznan.merito.pl
Uczelnia
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań

O platformie:
Copyright 2022 by Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & Workfow by OJS/PKP