Data publikacji : 2010-06-30

Pomiar kapitału klienta w świetle badań

Wiesław Caputa



Abstrakt

Zmiany zachodzące w otoczeniu współczesnego przedsiębiorstwa skutkują nasileniem konkurencji, która w swojej istocie sprowadza się do walki o pozyskanie kapitału. Jego źródłem dla przedsiębiorstwa jest klient, który wybierając na rynku produkt pozwala na przekształcenie kosztów związanych z jego kreacją w korzyści. W istocie mamy więc do czynienia z kapitałem klientów, którym przedsiębiorstwo powinno zarządzać w taki sposób, by maksymalizować korzyści płynące z zaangażowanego kapitału. Rozważania nad metodami pomiaru kapitału klienta są wzbogacone wynikami badań ankietowych, dotyczących pomiaru kapitału klienta w praktyce polskich przedsiębiorstw.(abstrakt oryginalny)

Słowa kluczowe:

Kapitał przedsiębiorstwa, Wartość klienta, Relacje z klientami, Łańcuch wartości, Kapitał klienta



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki

PDF

Zasady cytowania

Caputa, W. (2010). Pomiar kapitału klienta w świetle badań. Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej W Poznaniu, 28(28). Pobrano z https://journals.wsb.poznan.pl/index.php/znwsb/article/view/1599

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share



Wydawca
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
e-mail: journals@poznan.merito.pl
Uczelnia
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań

O platformie:
Copyright 2022 by Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & Workfow by OJS/PKP