Abrams Ch., 2006, Seven Ways Your Organization Can Benefit from Web 2.0, Gartner Inc.
Aronson E., 2000, Człowiek istota społeczna, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.
Band W., 2008, The CRM 2.0 Imperative, Forrester Research.
Bartuś T., 2007, Systemy zarządzania relacjami z klientami, w: CM. Olszak, E. Ziemba (red.), 2007, Strategie i modele gospodarki elektronicznej, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.
Konowrocka D., 2008, Firma 2.0 nie tak szybko, Computerworld, 7/2008, 12/2.
Lai E., 2007, Siebel On Demand to become 'social CR', Computerworld, 19/11.
Li Ch., 2007, Social Technographics, Forrester Research.
Li Ch., 2008, Owyang, Jeremiah, Kim, Peter, Top Social Computing Predictions For 2008, Forrester Research.
Mazurek G., 2007, Blogi i wirtualne społeczności - wykorzystanie w marketingu, Wolters Kluwer Polska, Warszawa.
Oracle's Siebel CRM On Demand, Nucleus 2007, Research, Wellesley.
Oracle CRM On Demand Release 15, Oracle 2008, Data Sheet, Oracle Corporation.
O'Reilly T., 2005, What Is Web 2.0: Design Patterns and Business Models for the Next Generation of Software, O'Reilly Media.
Stenmark D., 2004, Intranets and Organisational Culture, Goteborg University, Department of Informatics.
Wright J., 2007, Blogowanie w biznesie, Wydawnictwo Akademickie i Profesjonalne, Warszawa