R. Domański, Gospodarka przestrzenna, Warszawa 1990 (rozdz. 6, Lokalizacja podmiotów społeczno-gospodarczych, s. 70-79).
J. Rogulski, Planowanie miast, Warszawa 1996, s. 63.
E. M. Hoover. Lokalizacja działalności gospodarczej, Warszawa 1962.
M. Stawińska, E. Urbanowska-Sojkin, Marketing w zarządzaniu firmą handlową, Warszawa 1995.
H. Mruk, Strategia marketingowa banku, maszynopis, Poznań 1994.
J. Gotowska, Wielkopolski Bank Kredytowy SA, Oddział w Legnicy na tle otoczenia lokalnego, praca magisterska. AE Poznań, 1997, s. 31.
W. Grzegorczyk, Marketing bankowy. Zarządzanie i bankowość. Warszawa 1989.
S. Jankiewicz, "Ruch Pracowniczy, Ekonomiczny i Socjologiczny'' 1997, z. I, s. 174-177.
E. Bogacka-Kisiel, Międzynarodowe rankingi jako podstawa oceny efektywności systemu bankowego, Prace Naukowe AE we Wrocławiu nr 732, 1996, s. 13.