Bednarek H., 2005, Sztuka budowania wizerunku w mediach: podręcznik menedżera, polityka i trenera public relations, Łódź: Wyd. Wyższej Szkoły Kupieckiej.
Cairncross F., 2001, The Death of Distance: How the Communications Revolution Is Changing our Lives, Boston: Harvard Business Review Press.
Fazlagć J., 2011, Marketing szkoły, Warszawa: Wolters Kluwer Polska.
Gorynia M., 1998, Zachowania przedsiębiorstw w okresie transformacji. Mikroekonomia podejścia, Poznań: Wyd. AE w Poznaniu.
Gorynia M., 2001, Luka konkurencyjna - koncepcja i metodyka badania, Zeszyty Naukowe Politechniki Poznańskiej, 32, 172-179.
Lenart R., 2014, Zarządzanie wiedzą w tworzeniu konkurencyjności szkoły, Warszawa: Wolters Kluwer Polska.
Majchrzak M., 2012, Konkurencyjność przedsiębiorstw podsektora usług biznesowych. Perspektywa mikro-, mezo- i makroekonomiczna, Warszawa: CeDeWu.
Ridderstråle J., Nordström K.A., 2006, Karaoke Capitalism. Zarządzanie dla ludzkości, Gliwice: Onepress.
Strategor, 1999, Zarządzanie firmą. Strategie, struktury, decyzje, tożsamość, Warszawa: PWE.
www.fpds.pl [access: 28.03.2018].