Bugdol M., 2003, Zarządzanie przez jakość. Zagadnienia społeczne, Opole: Wyd. UO.
Davis L.E., Cherns A.B. (red.), 1975, The quality of working life (voll). Problems, prospects and the state of the art, New York: The Free Press.
Encyklopedia Popularna PWN, 1995, Warszawa: WN PWN.
Folkman J., Zanger J., 2009, 10 grzechów głównych popełnianych przez liderów, Harvard Business Review Polska, 77/78, 46-47.
Griffin R.W., 1998, Podstawy zarządzania organizacjami, Warszawa: WN PWN.
Hansen M.T., Ibarra H., 2012, Czy jesteś liderem promującym współpracę?, Harvard Business Review Polska, 108: 62-90.
Hauk M., 2012, Koncepcja JCM Hackmana i Oldhama a zadowolenie telepracowników. Edukacja ekonomistów i menedżerów, Problemy. Innowacje. Projekty, 2(24), 135-153.
Jayakumar A., Kalaiselvi K., 2012, Quality of work life - an overview, International Journal of Marketing, Financial Services & Management Research, 1, 140-150.
Kuszaj K., 2015, Czynniki wpływające na poziom jakości życia w miejscu pracy, Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 376, 37-49.
Lachowski S., 2012, Droga ważniejsza niż cel. Wartości w życiu i biznesie, Warszawa: Emka.
Pendergast D., 2009, Getting to Know the Y Generation, w: Tourism and Generation Y, red. P. Benckendorff, G. Moscardo, D. Pendergast, Wallingford: CABI Publishing.
Terelak J.F., Borkowska A., 2007, Satysfakcja z pracy jako źródło dobrostanu psychicznego u polskich emigrantów konsumpcyjnych w Kanadzie, Studia Psychologiczne UKSW, 7, 107-108.
Walton R.E., 1985, From control to Commitment in the Workplace, Harvard Business Review, 63, 76-84.
Wilson C., 2010, Coaching biznesowy: praktyczny podręcznik dla coachów, menedżerów i specjalistów HR, Warszawa: MT Biznes.
www.merriam-webster.com [dostęp: 22.09.2017].