Data publikacji : 2018-04-30

Ubezpieczenie ryzyka reputacji jako nowy produkt na rynku ubezpieczeniowym

Danuta Szwajca



Soňa Chovanová Supeková



Abstrakt

Reputacja przedsiębiorstwa jest obecnie narażona na wiele wewnętrznych i zewnętrznych zagrożeń. W obecnej erze informacji ryzyko reputacji jest multiplikowane przez postęp technologiczny w dziedzinie IT. Szczególne zagrożenie stanowi rosnące wykorzystanie Internetu i mediów społecznościowych. Dlatego wzrasta potrzeba ochrony reputacji. Jednym ze sposobów rozwiązania tego problemu jest ubezpieczenie ryzyka utraty reputacji. Celem artykułu jest przedstawienie specyfiki ubezpieczenia ryzyka reputacji jako nowego produktu oferowanego od kilku lat na rynku ubezpieczeniowym oraz wskazanie perspektyw rozwoju tego sektora.(abstrakt oryginalny)

Słowa kluczowe:

Wizerunek przedsiębiorstwa, Rynek usług ubezpieczeniowych, Usługi ubezpieczeniowe



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki

PDF

Zasady cytowania

Szwajca, D., & Chovanová Supeková, S. (2018). Ubezpieczenie ryzyka reputacji jako nowy produkt na rynku ubezpieczeniowym. Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej W Poznaniu, 79(2). https://doi.org/10.26349/zn.wsb.w.poznaniu.0079.04

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share



Wydawca
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
e-mail: journals@poznan.merito.pl
Uczelnia
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań

O platformie:
Copyright 2022 by Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & Workfow by OJS/PKP