Ajmal M.M., Kekäle T., Takala J., 2009, Cultural Impacts on Knowledge Management and Learning in Projects-based Firms, The Journal of Information and Knowledge Systems, 39(4), 339-352.
Anderson D., Ackerman-Anderson L., 2001, Beyond Change Management. Advanced Strategies for Today's Transformational Leaders, San Francisco: Wiley Company.
Beliczyński J., Mesjasz Cz., Stabryła A., 2009, Podstawy teoretyczne gospodarki opartej na wiedzy, w: Doskonalenie struktur organizacyjnych przedsiębiorstw w gospodarce opartej na wiedzy, red. A. Stabryła, Warszawa: C.H. Beck.
Boiral O., 2002, Tacit Knowledge and Environmental Management, Long Range Planning, 35(3), 291-317.
Bratnicka K., Kulikowska-Pawlak M., 2014, Informacyjno-społeczny kontekst politykowania organizacyjnego, w: Problemy zarządzania organizacjami w społeczeństwie informacyjnym, red. A. Stabryła, S. Wawak, Kraków: Mfiles.pl.
Bruhn M., Reichwald R., 2005, Führung, Organisation und Kommunikation. Bestandsaufnahme der Schnittstellen, Problemstellungen und Lösungsansätze, Zeitschrift Führung + Organisation, 3, 132-138.
Dalkir K., 2013, Knowledge Management in Theory and Practice, Burlington, MA - Oxford: Elsevier Butterworth-Heinemann.
Fukuyama F., 1997, Zaufanie. Kapitał społeczny a droga do dobrobytu, Warszawa - Wrocław: WN PWN.
Głuszek E., 2002, Zaufanie jako istotny składnik kapitału intelektualnego przedsiębiorstwa, Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 963, 122-131.
Griffin R.W., Moorhead G., 2011, Organizational Behavior: Managing People and Organizations, Mason: Cengage Learning.
Grudzewski W.M., Hejduk I., 2005, Zarządzanie wiedzą w organizacjach, E-mentor 1(8), www.e-mentor.edu.pl/artykul/index/numer/8/id/115 [dostęp: 12.03.2017].
Grudzewski W.M., Hejduk I., 2011, Przedsiębiorstwo przyszłości. Zmiany paradygmatów zarządzania, Master of Business Administration. Central Europe, 1(116), 95-111.
Gupta A.K., Govindarajan V., 2000, Knowledge flows within multinational corporations, Strategic Management Journal, 21(4), 473-496.
Hislop D., 2009, Knowledge Management in Organizations: A critical introduction, New York: Oxford University Press.
Holste J.S., Fields D., 2010, Trust and tacit knowledge sharing use, Journal of Knowledge Management, 14(1), 128-140.
Iwan S., 2012, Podstawy zarządzania wiedzą, w: J. Trajer, A. Paszek, S. Iwan, Zarządzanie wiedzą, Warszawa: PWE.
Jemielniak D., 2011, Zarządzanie wiedzą. Podstawowe pojęcia, w: Zarządzanie wiedzą, red. D. Jemielniak, A.K. Koźmiński, Warszawa: Wolters Kluwer Polska.
Kandefer-Winter K., 2016, Komunikacja w zarządzaniu projektami, w: Zarządzanie projektami - wyzwania i wyniki badań, red. M. Trocki, E. Bukłaha, Warszawa: Oficyna Wydawnicza SGH.
Kang J., Rhee M., Kang Ki H., 2010, Revisiting knowledge transfer: Effects of knowledge characteristics on organizational effort for knowledge transfer, Expert Systems with Applications, 37(12), 8155-8160.
Klincewicz K., 2012, Cele zarządzania wiedzą, w: Zarządzanie wiedzą, red. D. Jemielniak, A.K. Koźmiński, Warszawa: Wolters Kluwer Polska.
Krok E., 2007, Kluczowe aspekty zarządzania wiedzą, Studia i monografie Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Wiedzą, 8, 91-97.
Kruk P.D., 2015, Outsoursing a zarządzanie wiedzą we współczesnym przedsiębiorstwie, w: Współczesne trendy w outsourcingu, red. S. Wawak, M. Sołtysik, Kraków: Mfiles.pl
Kumar J.A., Ganesh L., 2009, Research on knowledge transfer in organizations: A morphology. Journal of Knowledge Management, 13(4), 161-174.
Lipnack J., Stamps J., 1999, Virtual Teams, Executive Excellence, 16(5), 14-15.
Łukasik P., 2015, Komunikacja i organizacyjne uczenie się w kontekście wspomagania innowacji, Kraków: Wyd. UE w Krakowie.
Morawski M., 2006, Przedsiębiorstwo zorientowane na wiedzę, E-mentor, 4(16).
Olejniczak K., Rok J., Płoszaj A., 2012, Organizacyjne uczenie się i zarządzanie wiedzą - przegląd koncepcji, w: Organizacje uczące się. Model dla administracji publicznej, red. K. Olejniczak, Warszawa: Scholar.
Probst G., Raub S., Romhardt K., 2002, Zarządzanie wiedzą w organizacji, Kraków: Oficyna Ekonomicza.
Senge P.M., 2002, Piąta dyscyplina, Kraków: Oficyna Ekonomiczna.
Singh R.M., Gupta M., 2014, Knowledge management in teams: Empirical integration and development of a scale, Journal of Knowledge Management, 18(4), 777-794.
Sońta-Drączkowska E., 2016, Problemy zarządzania wiedzą w organizacjach projektowych na przykładzie profesjonalnych firm doradczych, w: Zarządzanie projektami - wyzwania i wyniki badań, red. M. Trocki, E. Bukłaha, Warszawa: Oficyna Wydawnicza SGH.
Wickramasinghe V., Widyaratne R., 2012, Effects of interpersonal trust, team leader support, rewards, and knowledge sharing mechanisms on knowledge sharing in project teams, VINE, 42(2), 214- 236.
Winkler R., 2013, Przywództwo i komunikacja w zespole projektowym, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Finanse, Rynki Finansowe, Ubezpieczenia, 786, 473-483.
Winkler R., 2014, Knowledge transfer at the meeting point of cultures - determinants an factors, Organizacja i Zarządzanie. Kwartalnik naukowy, 1(25), 135-146.
Winkler R., Chmielecki M., 2015, Komunikacja a dzielenie się wiedzą w projektowych zespołach międzykulturowych, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Cracow Review of Economics and Management, 3(939), 87-99.
Zarządzanie wiedzą w organizacji. Wywiad z prof. Gilbertem Probstem, 2004, E-mentor, 3(5), www.e-mentor.edu.pl/artykul/index/numer/5/id/60 [dostęp: 12.03.2017].
Wyrozębski P., 2014, Bariery w wykorzystaniu wiedzy projektowej w organizacjach, w: Wkład nauk ekonomicznych w rozwój gospodarki opartej na wiedzy, red. M. Czerwonka, Warszawa: Oficyna Wydawnicza SGH.