Achrol R.S. 1997, Changes in the theory of interorganizational relations in marketing: Toward a network paradigm: Journal of the Academy of Marketing Science, 25(1), 56-71.
Babik W., 2006, O niektórych chorobach powodowanych przez informacje, w: 16. Ogólnopolskie Sympozjum Naukowe "Komputer w edukacji". Kraków 29-30.09.2006, red. J. Morbitzer, Kraków: Akademia Pedagogiczna, www.ap.krakow.pl/ptn/ref2006/Babik.pdf [dostęp: 20.10.2008].
Badrinarayanan V., Arnett D.B., 2008, Effective virtual new product development teams: An integrated framework, Journal of Business and Industrial Marketing, 23(4), 243-246.
Becker G., 1990, Ekonomiczna teoria zachowań ludzkich, Warszawa: WN PWN.
Bourdieu P., 1986, The forms of capital, w: J. Richardson, The handbook of theory and research for the sociology of education, New York: Greenwood Press.
Bratnicki M., Strużyna J., 2001, Przedsiębiorczość i kapitał intelektualny, Katowice: Wyd. UE.
Deffree S., 2010, Success with social media, European Dancehouse Network, Sept. 23, 16.
Drucker P., 1992, Innowacje i przedsiębiorczość. Praktyka i zasady, Warszawa: PWE.
Florida R.L., 1995, Toward the learning Region, Futures, 27(5), 527.
Freeman R.E., 1984, Strategic Management. A Stakeholder Approach, Boston: Pitman Boston.
Geisler R., 2008, Cnoty obywatelskie jako struktury kognitywne w rozwoju regionalnym. Przypadek województwa śląskiego, Tychy: Śląskie Wyd. Naukowe WSZiNS.
Goffman E., 1981, Człowiek w teatrze życia codziennego, Warszawa: PIW.
Gorzelak G., Jałowiecki B., 2004, Illusory entities research "IQ", Contemporary Perpertuum Mobile, Knowledge-based Economy, Learning Regions, Clusters, Bipolar Systems, The Greenhose Effect, Dialogue & Universalism, 14(1-2), 91.
Iżyk W., 1983, Kierownik a procesy dezorganizacji w zakładzie pracy, Wyd. AE we Wrocławiu.
Klasik A., Kuźnik F., 2010, Deficyty badań regionalnych na Śląsku. Standardy teoretyczne i metodologiczne regional science jako podstawa badań nad Śląskiem, w: Deficyty badań śląskoznawczych, red. T. Nawrocki, A. Niesporek, M.S. Szczepański, Katowice: Wyd. UŚ.
Kowalczyk R., Sieczyński R.T., 1982, Psychologia i socjologia pracy, Warszawa: WSiP.
Kożusznik B., 2010, Kluczowa rola psychologii we wspieraniu i w stymulowaniu innowacyjności, Chowanna, 2, 21-50, http://bazhum.muzhp.pl/media//files/Chowanna/Chowanna-r2010-t2/ Chowanna-r2010-t2-s21-50/Chowanna-r2010-t2-s21-50.pdf [dostęp: 1.03.2017].
Lamont J., 2010, Social networking helps sustain innovation, Knowledge Management World, 19(6), www.kmworld.com/Articles/Editorial/Features/Social-networking-helps-sustain-innovation- 67347.aspx [dostęp: 1.02.2017].
Miles R.E., Snow C.C., 1992, Causes of failure in network organizations, Management Review, 34(4), 53-72.
Möller K., Rajala A., Svahn S., 2005, Strategic business nets - Their type and management, Journal of Business Research, 58(9), 1274-1284.
Nonaka I., Takeuchi H., 2000, Kreowanie wiedzy w organizacji. Jak spółki japońskie dynamizują procesy innowacyjne, Warszawa: Poltext.
Rogers M.E., 1962, Diffusion of Innovations, New York: The Free Press.
Shearmur R., Doloreux D., 2000, Science parks: actors or reactors? Canadian science parks in their urban context, Environment and Planning, 32(6), 1065-1082.
Stankiewicz P., 2011, Od przekonywania do współdecydowania: zarządzanie konfliktami wokół ryzyka i technologii, Studia Socjologiczne, 4(203), 95-119.
Suchacka M., 2012, Co z tym Śląskiem? Samorządowcy o szansach na region wiedzy, Samorząd Terytorialny, 12, 25-38.
Suchacka M., 2014, Transformacja regionu przemysłowego w kierunku regionu wiedzy. Studium socjologiczne województwa śląskiego, Katowice: Wyd. UŚ.
Szewczyk A., 2006, Oblicza ubóstwa w społeczeństwie informacyjnym, Warszawa: WN PWN.
Wendt R., Turniak G., 2006, Profesjonalny networking, czyli kontakty, które owocują, Warszawa: Arte.