Data publikacji : 2017-06-30

Wykorzystanie metody mystery shopping do pomiaru kompetencji i rozwoju osobowego - wyniki badania empirycznego na Węgrzech

András Durugy



Péter Kollár



Abstrakt

Celem badanie było zbadanie technik i możliwości, jakie oferuje metoda 'mystery shopping' (tajemniczych klientów) do pomiaru kompetencji sprzedawców. Uwaga autora skupia się na problemach pomiaru i możliwościach monitorowania, jakie stwarza metoda mystery shopping. W czasie badania zaobserwowano wzorce zachowań i określono ich poziomy umożliwiające pomiar, które następnie wykorzystano w celu przeprowadzenia analiz porównawczych. Dokonano również statystycznej oceny rzetelności, trafności i zgodności opracowanego systemu pomiaru.(abstrakt oryginalny)

Słowa kluczowe:

Kompetencje, Mystery Shopping, Zawód sprzedawcy


Inne teksty tego samego autora


Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki

PDF

Zasady cytowania

Durugy, A., & Kollár, P. (2017). Wykorzystanie metody mystery shopping do pomiaru kompetencji i rozwoju osobowego - wyniki badania empirycznego na Węgrzech. Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej W Poznaniu, 74(3). Pobrano z https://journals.wsb.poznan.pl/index.php/znwsb/article/view/828

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share



Wydawca
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
e-mail: journals@poznan.merito.pl
Uczelnia
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań

O platformie:
Copyright 2022 by Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & Workfow by OJS/PKP