Data publikacji : 2017-04-30

Strategia społecznej odpowiedzialności na przykładzie Grupy Kapitałowej Lotos S.A.

Anna Krzysztofek



Abstrakt

Obecnie CSR pojawia się w wielu strategiach. Przedsiębiorcy wiedzą, że dzięki temu stają się bardziej konkurencyjni, a ich reputacja wzrasta. Jednak pomimo inicjatyw podejmowanych przez same firmy, odpowiedzialność społeczna biznesu to wciąż nowy, rozwijany obszar na polskim rynku. Celem artykułu jest omówienie elementów strategii społecznej odpowiedzialności, a także case study Grupy Kapitałowej Lotos S.A., która przygotowuje strategię CSR. W artykule zawarto także wskazówki dotyczące wdrażania strategii społecznej odpowiedzialności oraz płynące z niej korzyści. Ponadto prezentuje on projekty oraz działania realizowane w ramach strategii CSR przez Grupę Kapitałową Lotos S.A. Tezą artykułu jest stwierdzenie, że opracowywanie i efektywne wdrażanie strategii społecznej odpowiedzialności przynosi wymierne korzyści oraz pozytywnie wpływa na wizerunek przedsiębiorstwa.(abstrakt oryginalny)

Słowa kluczowe:

Społeczna odpowiedzialność biznesu, Strategia przedsiębiorstwa, Interesariusze, Indeks RESPECT



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki

PDF

Zasady cytowania

Krzysztofek, A. (2017). Strategia społecznej odpowiedzialności na przykładzie Grupy Kapitałowej Lotos S.A. Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej W Poznaniu, 73(2). Pobrano z https://journals.wsb.poznan.pl/index.php/znwsb/article/view/840

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share



Wydawca
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
e-mail: journals@poznan.merito.pl
Uczelnia
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań

O platformie:
Copyright 2022 by Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & Workfow by OJS/PKP