Data publikacji : 2016-12-30

Społeczne uwarunkowania zachowań konsumentów na rynku szkolnictwa wyższego

Anna Matel



Abstrakt

W kontekście rynkowej orientacji uniwersytetu istotna staje się analiza uwarunkowań zachowań konsumenckich przyszłych studentów. Przedmiotem zainteresowania artykułu są determinanty społeczne zachowań studentów w sferze edukacji. Można do nich zaliczyć wpływ rodziny oraz grupy odniesienia, który może przybierać formę wyrażania opinii oraz naśladownictwa. Poza tym istotną funkcję pełni chęć uzyskania prestiżu społecznego, związanego z uczelnią oraz z zawodem.(abstrakt oryginalny)

Słowa kluczowe:

Szkolnictwo wyższe, Zachowania nabywcze, Zachowania konsumenta



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki

PDF

Zasady cytowania

Matel, A. (2016). Społeczne uwarunkowania zachowań konsumentów na rynku szkolnictwa wyższego. Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej W Poznaniu, 71(6). Pobrano z https://journals.wsb.poznan.pl/index.php/znwsb/article/view/869

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share



Wydawca
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
e-mail: journals@poznan.merito.pl
Uczelnia
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań

O platformie:
Copyright 2022 by Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & Workfow by OJS/PKP