Ahlert D., Hesse J., 2003, Das Multikanalphänomen - viele Wege führen zum Kunden, w: D. Ahlert (red.), Multikanalstrategien - Konzepte, Methoden und Erfahrungen, Wiesbaden: Gabler Verlag.
Bankowość mobilna, cały bank w Twoich rękach, 2011, Warszawa: Deloitte.
Becker M., Arnold J., 2010, Mobile Marketing for Dummies, New York: J. Wiley, Hoboken.
Bevarly D., Maslow 2.0. - A New Hierarchy of Needs for Collaboration, www.bevarly.com/?p=156 [dostęp: 25.07.2015].
Castells M., 2003, Galaktyka Internetu. Refleksje nad Internetem, biznesem i społeczeństwem, Poznań: Rebis.
Diamond L., 2011, Superb Mobile Marketing, Free Books, Canada.
European Digital Landscape 2014, We Are Social, www.slideshare.net/t2omedia/european-digital-ladscape-2014 [dostęp: 25.07.2015].
Generation Mobile 2013, raport Antyweb, 2014.
Ghemawat P., 2015, Świat 3.0, Warszawa: ICAN Institute.
Grzeszak A., 2013, Rynek - Jomo i fomofoby, Polityka, nr 26.
Homburg C., Krohmer H., 2006, Marketingmanagement - Strategie - Instrumente - Umsetzung - Unternehmensführung, Wiesbaden: Gabler Verlag.
Homo mobilis. Special Report Mobility, The Economist, 10.04.2008.
Hurth J., 2001, Multi-Channel Marketing: Novum oder Phrase?, Wirtschaftswissenschaftliches Studium, nr 9.
Kall J., 2015, Branding na smartfonie. Komunikacja mobilna marki, Warszawa: Wolters Kluwer.
Korstanje R.E., Homo Mobilis, la nueva era de movilidad, Alteridades, Universidad Autónoma Metropolitana Unidad de Iztapalapa, www.redalyc.org/pdf/747/74730577012.pdf [dostęp: 25.07.2015].
Kotler Ph., Keller K.L., 2012, Marketing, Poznań: Dom Wydawniczy Rebis.
Kozinets R., 1999, E-Tribalized Marketing? The Strategic Implications of Virtual Communities of Consumptions, European Journal of Marketing, nr 3.
Krum C., 2012, Mobile Marketing. Erreichen Sie Ihre Zielgruppen (Fast) überall, Monachium: Addison-Wesley, Pearson.
Le Van G., 2015, Homo mobilis. How wireless communication connects and changes us, www.uww-adr. com/uncategorized/homo-mobilis-how-wireless-communication-connects-and-changes-us-2