Data publikacji : 2016-04-30

Zastosowanie technologii mobilnych w marketingu polskich dużych przedsiębiorstw produkcyjnych

Andrzej Sznajder



Abstrakt

Jednym z ważniejszych współczesnych trendów społecznych jest wzrost zakresu korzystania z urządzeń mobilnych, takich jak telefony komórkowe, smartfony i tablety. Ten trend wykorzystują przedsiębiorstwa różnych branż i sektorów, uwzględniając go w swych działaniach marketingowych. Coraz silniej rozwija się marketing mobilny (m-marketing), który wraz z marketingiem tradycyjnym (offline marketing) i marketingiem internetowym (online marketing) tworzy współczesny system marketingowy. Polskie duże przedsiębiorstwa, zatrudniające co najmniej 250 osób, stosują marketing mobilny, który sprzyja ich konkurencyjności. Jednak są one jeszcze w fazie początkowej rozwoju marketingu mobilnego. Dominują takie jego narzędzia, jak strony mobilne, mobilny e-mail oraz SMS. Jeszcze niewiele firm stosuje aplikacje mobilne. Największe zastosowanie urządzeń mobilnych w przedsiębiorstwach znajduje się w działaniach promocyjnych. Duża liczba przedsiębiorstw realizuje handel wielokanałowy.(abstrakt oryginalny)

Słowa kluczowe:

Społeczeństwo informacyjne, Marketing mobilny, Technologie mobilne



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki

PDF

Zasady cytowania

Sznajder, A. (2016). Zastosowanie technologii mobilnych w marketingu polskich dużych przedsiębiorstw produkcyjnych. Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej W Poznaniu, 67(2). Pobrano z https://journals.wsb.poznan.pl/index.php/znwsb/article/view/912

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share



Wydawca
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
e-mail: journals@poznan.merito.pl
Uczelnia
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań

O platformie:
Copyright 2022 by Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & Workfow by OJS/PKP