Data publikacji : 2016-04-30

Proces strukturyzacji relacji z partnerami na rynku instytucjonalnym a kierunki digitalizacji działań

Piotr Kwiatek



Abstrakt

W niniejszym artykule wykorzystano wyniki badań (eksploracyjnych i konfirmacyjnych) przeprowadzonych w ciągu blisko trzech lat wśród menedżerów sprzedaży, marketingu i zakupów. Przedstawione wyniki wskazują na istotną rozbieżność pomiędzy oczekiwaniami w zakresie kształtowania relacji przez klientów a działaniami podejmowanymi przez przedsiębiorstwa prowadzące strukturyzację w formie programów lojalnościowych na rynku instytucjonalnym.(abstrakt oryginalny)

Słowa kluczowe:

Rynek instytucjonalny, Programy lojalnościowe



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki

PDF

Zasady cytowania

Kwiatek, P. (2016). Proces strukturyzacji relacji z partnerami na rynku instytucjonalnym a kierunki digitalizacji działań. Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej W Poznaniu, 67(2). Pobrano z https://journals.wsb.poznan.pl/index.php/znwsb/article/view/913

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share



Wydawca
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
e-mail: journals@poznan.merito.pl
Uczelnia
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań

O platformie:
Copyright 2022 by Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & Workfow by OJS/PKP