Armstrong M., Zarządzanie zasobami ludzkimi, wyd. 5, Wolters Kluwer, Warszawa 2011.
Barrow S., Mosley R., The Employer Brand®. Bringing the Best of Brand Management to People at Work, John Wiley & Sons, Chichester 2005.
Baruk A., Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmy, Difin, Warszawa 2006.
Boudreau J., Cascio W., Inwestowanie w ludzi. Wpływ inicjatyw z zakresu ZZL na wyniki finansowe przedsiębiorstwa, Wolters Kluwer, Warszawa 2011.
Daszkiewicz M., Wrona S., Kreowanie marki korporacyjnej, Difin, Warszawa 2014.
Deloitte, 2013 Top Five Global Employer Rewards Priorities Survey. The global race to attract and retain top talent is foremost on employers' minds as reward challenges continue in a difficult economy, 2013a, www2.deloitte.com/content/dam/Deloitte/mx/Documents/human-capital/Top-5-Global-Employer-Rewards-Priorities.pdf [30.01.2015].
Deloitte, 2014 Global Top Five Total Rewards Priorities Survey. Employers around the world continue to prioritize Talent - finding it, motivating it, and retaining it, 2014, www2.deloitte.com/content/dam/Deloitte/global/Documents/HumanCapital/dttl-2014-top-five-global-employer-rewards-priority-survey-report-20140423.pdf [30.01.2015].
Deloitte, Raport Elastyczność i zmiana horyzontów. Trendy HR 2013, 2013b, www.forunit.pl/files/raport.pdf [30.01.2015].
HRM Institute, Raport Employer Branding w Polsce 2013/2014. Wyzwania. Trendy. Narzędzia, 2014, wersja w PDF [30.01.2015].
Kampioni-Zawadka M., Wykorzystanie działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu w budowaniu wizerunku przedsiębiorstwa jako dobrego pracodawcy, "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku" 2013, t. 19, s. 129-143.
Kozłowski M., Employer branding. Budowanie wizerunku pracodawcy krok po kroku, Wolters Kluwer, Warszawa 2012.
ManpowerGroup, Niedobór talentów. Wyniki badania, 2013, www.manpowergroup.pl/repository/Raporty/Niedobor/PL/2013_Niedobor_talentow_Raport_ManpowerGroup.pdf [30.01.2015].
Maslow A.H., Teoria hierarchii potrzeb, w: Problemy osobowości i motywacji w psychologii amerykańskiej, red. J. Reykowski, PWN, Warszawa 1954/1964, s. 256-279.
Tabor J., Zarządzanie talentami w przedsiębiorstwie. Koncepcje, strategie, praktyka, Wyd. Poltex, Warszawa 2013.
Urbanowska-Sojkin E., Zarządzanie przedsiębiorstwem. Od kryzysu do sukcesu, wyd. 3, Wyd. AE w Poznaniu, Poznań 2003.