References
Dyrda-Maciałek S., Badanie marketingowych uwarunkowań funkcjono wania klastrów turystycznych, Zabrze 2010, www.delibra.bg.polsl.pl Content/1159/DOKTORAT+-+Sylwia+DyrdaM cia ek+,+Badanie+marketingowych+uwarunkowa +funkcjonowania+klastr w+turystyczn.pdf [dostęp: 15.09.2011].
Karaś E., Analiza inicjatyw klastrowych w województw opolskim, w: Klastry i inicjatywy klastrowe w województwie opolskim, red. W. Duczmal, W. Potwora, Wyd. IŚ, Opole 2011.
Tłuczak A., Szewczyk M., Ruszczak B., Organizacja badania "Projekcja inicjatyw klastrowych w województwie opolskim", w: Projekcja inicjatyw klastrowych w województwie opolskim, red. W. Duczmal, W. Potwora, Wyd. IŚ, Opole 2011.
Polskie klastry i polityka klastrowa - raport otwarcia nt. polskiej polityki klastrowej, PARP, www.pi.gov.pl/PARPFiles/file/klastry/Trescistale/Raportotwarciantpolskiejpolitykiklastro- wej.pdf, [dostęp: 15.09.2011].