References
Czakon, W., Controlling sprzedaży - organizacja, motywowanie, kontrola, "Rachunkowość Zarządcza i Controlling" 2008, nr 8.
Czakon, W., Controlling sprzedaży w praktyce, "Rachunkowość Zarządcza i Controlling" 2008, nr 7.
Kustra, A., Controlling marketingu i sprzedaży, w: Controlling funkcyjny w przedsiębiorstwie, red. M. Sierpińska, Oficyna Ekonomiczna, Warszawa 2004.
Lew, G., Potrzeby informacyjne controllingu w obszarze sprzedaży przedsiębiorstwa handlowego, "Rachunkowość Zarządcza i Controlling" 2006, nr 4.
Nowicki, A., Strategia doskonalenia systemu informacyjnego w zarządzaniu przedsiębiorstwem, Wydawnictwo AE, Wrocław 1999.
Garkowska, K., Zrównoważona karta wyników w systemie informacji planistycznej, w: Rachunkowość zarządcza i rachunek kosztów w systemie informacyjnym przedsiębiorstwa, red. A. Karmańska, Difin. Warszawa 2007.