Data publikacji : 2016-04-30

Pomiar komunikacji marketingowej w epoce cyfrowej - ujęcie teoretyczne

Robert Kozielski



Abstrakt

Komunikacja z wykorzystaniem narzędzi kanałów cyfrowych coraz bardziej nabiera na znaczeniu. Przewiduje się, że jej rola będzie rosła. Pojawia się pytanie o pomiar działań i efektów komunikacji cyfrowej. Celem artykułu jest ocena możliwości wykorzystania podejść stosowanych w przypadku pomiaru tradycyjnych form komunikacji w świecie komunikacji cyfrowej. W pracy wskazano na cztery sfery analizy - poziomy i obszary pomiaru oraz systemy i proces pomiaru. Przeprowadzone rozważania wskazują na fakt, że pomiar tradycyjnych form komunikacji marketingowej w sensie koncepcyjnym może być wykorzystany w działaniach w sferze komunikacji z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych. Dotyczy to zarówno wskazanych poziomów i obszarów pomiaru, jak i aplikacji systemów oraz procesu pomiaru.(abstrakt oryginalny)

Słowa kluczowe:

Komunikowanie marketingowe, Komunikowanie, Efektywne komunikowanie, Pomiar efektywności, Komunikowanie cyfrowe



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki

PDF

Zasady cytowania

Kozielski, R. (2016). Pomiar komunikacji marketingowej w epoce cyfrowej - ujęcie teoretyczne. Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej W Poznaniu, 67(2). Pobrano z https://journals.wsb.poznan.pl/index.php/znwsb/article/view/918

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share



Wydawca
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
e-mail: journals@poznan.merito.pl
Uczelnia
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań

O platformie:
Copyright 2022 by Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & Workfow by OJS/PKP