Bickart B., Schindler R., 2002, Special Session Summary Expanding the Scope of Word of Mouth: Customer-to-Consumer Information on the Internet, NA-Advances in Consumer Research, 29, 428-430.
Brzozowska B, 2014, "Are you in?" - nowe formy promocji w przestrzeni miejskiej, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis, Studia de Cultura, 1(88), 156-164.
El Boukhari M., Aziz S., 2017, Travel Blogs and Perceived Destination Image: Theoretical Background, World Scientific News, 2, 189-200.
Fabijańczyk J., Cupriak A., 2016, Influencer Marketing - praktycznie, WhitePress.pl.
Gregor B., Kaczorowska-Spychalska D, 2014, Blogi jako instrument promocji on-line, Studia Informatica, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 35, 17-29.
GUS, 2017, Społeczeństwo informacyjne w Polsce. Wyniki badań statystycznych z lat 2013- 2017, Warszawa.
Hatalska N., 2016, Rola blogerów i youtuberów we współczesnym świecie. Raport, Gdańsk, Gdańsk: Zespół Blog Forum Gdańsk, Urząd Miejski w Gdańsku.
Kruczek Z., Walas B., 2012, Miasto jako podmiot promocji. Ocena działań promocyjnych Krakowa jako destynacji turystycznej, Studia Ekonomiczne. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, 119, 125-140.
Maciorowski A., 2013, E-Marketing w praktyce, Warszawa: Samo Sedno Edgar.
Nowacki M., 2015,E-Marketing w praktyce regionów turystycznych w Polsce, Rozprawy Naukowe Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, 49, 107-117.
Nowakowska A. (red.), 2016, EkoMiasto