Data publikacji : 2023-12-11

Rozwój i marketing oferty produktów turystyki miejskiej w Mahikeng w RPA

Abstrakt

Artykuł przedstawia badanie dotyczące oferty turystyki miejskiej w Mahikeng, stolicy Prowincji Północno-Zachodniej w RPA. Celem badania było zebranie opinii przedstawicieli branży na temat aktualnej oferty produktów turystyki miejskiej i działań marketingowych, które, ich zdaniem, mogą pomóc w rozwoju turystyki w Mahikeng. Autorzy prezentują dane ilościowe zebrane za pomocą ankiety internetowej, na którą odpowiedziały 62 firmy z branży turystycznej, które działają w mieście. Wyniki świadczą o tym, że obecna oferta produktów turystycznych jest dość ograniczona, a działania marketingowe są mało skuteczne. Istnieje zatem potrzeba opracowania bardziej zróżnicowanego asortymentu produktów, aby Mahikeng mogło z powodzeniem odgrywać rolę ośrodka recepcji turystyki miejskiej. Konieczne jest również wdrożenie działań marketingowych, które w lepszym stopniu odpowiadają potrzebom miasta będącego stolicą prowincji.

Słowa kluczowe:

turystyka miejska, rozwój produktów turystyki miejskiej, marketing turystyki miejskiej, marketing stolicy prowincji, gama produktów turystyki miejskiej, Mahikeng



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Zasady cytowania

Chambwe, M., Tseane-Gumbi, L., & Wessels, W. (2023). Rozwój i marketing oferty produktów turystyki miejskiej w Mahikeng w RPA. Studia Periegetica, 44(4), 159–176. https://doi.org/10.58683/sp.608

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share


Wydawca
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
e-mail: journals@poznan.merito.pl
Uczelnia
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań

O platformie:
Copyright 2022 by Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & Workfow by OJS/PKP