Data publikacji : 2014-06-30

Konsument - klient biura podróży a prawo do odstąpienia od umowy o podróż

Matylda Gwoździcka-Piotrowska



Abstrakt

W dzisiejszym świecie podróżowanie jest bardzo powszechne. Niekiedy jest nie tylko sposobem na spędzenie urlopu i wypoczynek, ale też sposobem na życie. W każdej z tych sytuacji należy pamiętać o uprawnieniach przysługujących klientowi biura podróży (a w szczególności konsumentowi), włącznie z prawem do odstąpienia od umowy zawieranej w biurze podróży, na targach turystycznych czy przez Internet. Świadomość turystów jest coraz większa i częściej dochodzą oni swoich praw przed odpowiednimi instytucjami. Regulacje w państwach europejskich są zaś coraz bardziej zharmonizowane.(fragment tekstu)

Słowa kluczowe:

Biuro podróży, Umowa sprzedaży, Ochrona konsumenta



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki

PDF

Zasady cytowania

Gwoździcka-Piotrowska, M. (2014). Konsument - klient biura podróży a prawo do odstąpienia od umowy o podróż. Studia Periegetica, 11(1), 103–113. Pobrano z https://journals.wsb.poznan.pl/index.php/sp/article/view/202

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share


Wydawca
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
e-mail: journals@poznan.merito.pl
Uczelnia
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań

O platformie:
Copyright 2022 by Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & Workfow by OJS/PKP