Data publikacji : 2010-06-30

Metody wyceny podstawą kształtowania wartości przedsiębiorstw turystycznych

Sylwia Biesiada



Abstrakt

Artykuł ma ukazać fakt, iż proces wyceny jest bardzo złożony. Zdarzeniu temu powinien przyświecać podstawowy cel, jakim jest umożliwienie w przedsiębiorstwie turystycznym podejmowania racjonalnych decyzji, tak aby móc ukazać adekwatną wartość przedsiębiorstwa.(fragment tekstu)

Słowa kluczowe:

Przedsiębiorstwo turystyczne, Wartość przedsiębiorstwa, Metody wyceny przedsiębiorstwa



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki

PDF

Zasady cytowania

Biesiada, S. (2010). Metody wyceny podstawą kształtowania wartości przedsiębiorstw turystycznych. Studia Periegetica, 4, 229–240. Pobrano z https://journals.wsb.poznan.pl/index.php/sp/article/view/270

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share


Wydawca
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
e-mail: journals@poznan.merito.pl
Uczelnia
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań

O platformie:
Copyright 2022 by Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & Workfow by OJS/PKP