Data publikacji : 2023-07-29

Zrównoważony rozwój cyfrowych strategii marketingowych w celu kształtowania zachowań konsumentów na krajowym rynku turystycznym

Abstrakt

W artykule przedstawiono badanie mające na celu ocenę skuteczności i długoterminowej użyteczności strategii marketingu cyfrowego do kształtowania zachowań konsumentów na krajowym rynku usług turystycznych w RPA. Na podstawie danych uzyskanych w trakcie wywiadów z 13 osobami zajmującymi się marketingiem turystycznym oraz ankiety przeprowadzonej wśród 401 turystów krajowych, autorzy analizują, w jaki sposób różne cyfrowe strategie marketingowe wpływają na wybór miejsc wyjazdów wakacyjnych przez turystów oraz ich sposoby korzystania z platform cyfrowych. Autorzy podkreślają, że podmioty działające w branży turystycznej muszą stale dostosowywać cyfrowe strategie marketingowe, aby być na bieżąco ze zmieniającymi się sposobami korzystaniu z technologii, natomiast obszary recepcji turystycznej powinny tworzyć strategie ukierunkowane na większą konkurencyjność i długoterminowy rozwój.




Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Zasady cytowania

Chamboko-Mpotaringa, M., & Tichaawa, T. M. (2023). Zrównoważony rozwój cyfrowych strategii marketingowych w celu kształtowania zachowań konsumentów na krajowym rynku turystycznym. Studia Periegetica, 43(3), 149–168. https://doi.org/10.58683/sp.570

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share


Wydawca
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
e-mail: journals@poznan.merito.pl
Uczelnia
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań

O platformie:
Copyright 2022 by Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & Workfow by OJS/PKP