Data publikacji : 2013-12-30

E-learning a umiejętności studentów w kontekście przedsiębiorczości akademickiej

Agnieszka Faron



Abstrakt

Artykuł koncentruje się na zagadnieniach związanych z edukacją na odległość i rolą, jaką odgrywa ono w kształtowaniu umiejętności studentów. Dzisiejsze metody edukacji, zakładające wykorzystanie nowoczesnych technologii, umożliwiają uczelniom wyższym realizację idei i wyzwań, przed którymi stawia je zmienne i złożone otoczenie. Wydaje się, że e-learning nie tylko ułatwia szerszy dostęp do zasobów wiedzy, ale także wpływa na kształtowanie się u studentów pewnych umiejętności, które prowadzą do ich wszechstronniejszego rozwoju. Jest to szczególnie ważne w dobie dążeń szkolnictwa wyższego do zmiany swoich strategii działania w kierunku uniwersytetu przedsiębiorczego. Jednym z jego założeń jest aktywizacja studentów i absolwentów oraz podejmowanie działań wspierających ich postawy przedsiębiorcze. W artykule przedstawiono zagadnienia teoretyczne związane z tym tematem oraz wyniki badań empirycznych ukazujące relację między e-learningiem a rozwojem umiejętności studentów, które mają znaczenie dla ich przyszłej kariery zawodowej.(abstrakt oryginalny)

Słowa kluczowe:

Zdalne nauczanie, Przedsiębiorczość, Studenci



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki

PDF

Zasady cytowania

Faron, A. (2013). E-learning a umiejętności studentów w kontekście przedsiębiorczości akademickiej. Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej W Poznaniu, 51(6). Pobrano z https://journals.wsb.poznan.pl/index.php/znwsb/article/view/1148

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share



Wydawca
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
e-mail: journals@poznan.merito.pl
Uczelnia
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań

O platformie:
Copyright 2022 by Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & Workfow by OJS/PKP