Bednarski A., Arcymistrz sprzedaży. Jak z dobrego stać się wybitnym sprzedawcą, Helion, Gliwice 2009.
Binsztok A., Kiedy kropla drąży skałę, Helion, Gliwice 2009.
http://www.hbrp.pl/biblioteka/art.php?id=792&t=od-relacji-z-klientem-do-efektywnej-sprzedazy [15.03.2013].
Jeffrey G., Biblia handlowca. Sprawdzone techniki zwiększania sprzedaży i zdobywania lojalnych klientów, Helion, Gliwice 2006.
Kotler Ph., Marketing, Dom Wydawniczy Rebis, Poznań 2005.
Krupski R., Stańczyk-Hugiet E., Niemczyk J., Koncepcje starategii organizacji, PWE, Warszawa 2009.
Lisiński M., Metody planowania strategicznego, PWE, Warszawa 2004.
Majewski P., 125 pytań na temat e-biznesu do Piotra Majewskiego, Helion, Gliwice 2010.
Obłój K., Strategia organizacji, PWE, Warszawa 2007.
Pollak G., 12 kroków uczciwej sprzedaży: uczciwej, bo z korzyścią dla klienta, zyskiem dla firmy i prowizją dla Ciebie, Helion, Gliwice 2012.
Prymon M., Marketing w kierowaniu firmą, AG-Master, Wrocław 1991.
Przybyła M., Organizacja i zarządzanie - podstawy wiedzy menedżerskiej, Wyd. AE we Wrocławiu, Wrocław 2003.
Sorensen H., Co siedzi w głowie klienta, Wolters Kluwer Polska, Warszawa 2010.
Sprzedaż, "Harvard Business Review" grudzień 2012.