Black S., Public relations, Dom Wydawniczy ABC, Kraków 2001.
Cenker E.M., Public relations, Wyd. WSB w Poznaniu, Poznań 2002.
Doyle P., Marketing wartości, Felberg SJA, Warszawa 2003.
Gray E.R., Balmer J.M.T., Managing Corporate Image and Reputation, "Longe, Range, Planning" 1998, nr 5.
Iwankiewicz-Rak B., Public relations w instytucjach publicznych i organizacjach pozarządowych, w: Public relations. Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju, red. J. Olędzki, D. Tworzydło, WN PWN, Warszawa 2006.
Kotler Ph., Heider D., Reyn J., Marketing Places, The Free Press, New York 1993.
Kotler Ph., Kartajaya H., Setiawan I., Marketing 3.0. Dobry produkt? Zadowolony klient? Spełniony człowiek!, MT Biznes, Warszawa 2010.
Miller K., Issues Management: The link Between Organizations Reality and Public Perception, "Public Relations Quarterly", Summer 1999.
Szromnik A., Marketingowy wizerunek jednostki osadniczej (miasta, regionu), w: Public relations, red. J. Świda, D. Tworzydło, WSIZ, Rzeszów 2003.
Ustawa z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym, Dz.U. nr 164, poz. 1365 z późn. zm.
Wojcik K., Public relations - wiarygodny dialog z otoczeniem, Placet, Warszawa 2005.
Żabińska T., Kształtowanie tożsamości i wizerunku regionów turystycznych - wybrane problemy, w: Marketing - koncepcje badania, zarządzanie, red. L. Żabiński, K. Śliwińska, PWE, Warszawa 2002.