Data publikacji : 2012-10-30

Misja - marka - wizerunek uczelni - relacje wzajemne

Barbara Iwankiewicz-Rak



Ludmila Shulgina



Abstrakt

W artykule zaprezentowano na przykładach cechy misji i marki szkół wyższych. Wykazano ich znaczenie identyfikujące i promocyjne, a także relacje symboliczne między nimi. Wskazano znaczenie treści misji i cech logo (koloru, kształtu znaku i treści) w kreowaniu jednorodnego wizerunku uczelni. Przedstawiono zasady strategii wizerunkowej szkół wyższych.(abstrakt oryginalny)

Słowa kluczowe:

Szkolnictwo wyższe, Marka, Marka przedsiębiorstwa, Tożsamość, Wizerunek przedsiębiorstwa, Misja przedsiębiorstwa



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki

PDF

Zasady cytowania

Iwankiewicz-Rak, B., & Shulgina, L. (2012). Misja - marka - wizerunek uczelni - relacje wzajemne. Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej W Poznaniu, 44(44). Pobrano z https://journals.wsb.poznan.pl/index.php/znwsb/article/view/1241

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share



Wydawca
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
e-mail: journals@poznan.merito.pl
Uczelnia
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań

O platformie:
Copyright 2022 by Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & Workfow by OJS/PKP