Data publikacji : 2012-10-30

Identyfikacja wizualna uczelni a budowanie wizerunku marki

Agnieszka Dejnaka



Abstrakt

Uczelnia, aby istnieć i przetrwać na konkurencyjnym rynku edukacyjnym, powinna wytworzyć cechy odróżniające ją od podmiotów konkurencyjnych poprzez budowanie własnego, niepowtarzalnego wizerunku, który sprawi, że otoczenie zewnętrzne (w tym studenci) będą bez trudu ją identyfikowali. Celem artykułu jest zaprezentowanie informacji związanych z wizerunkiem uczelni na rynku oraz roli, jaką w tym odgrywa system identyfikacji wizualnej. Artykuł zawiera także wyniki badań jakościowych, których celem było poznanie opinii na temat systemu identyfikacji wizualnych oraz wizerunków wybranych uczelni państwowych i publicznych we Wrocławiu.(abstrakt oryginalny)

Słowa kluczowe:

Marka, Wizerunek przedsiębiorstwa, Szkolnictwo wyższe, Tożsamość przedsiębiorstwa, Wizualna identyfikacja przedsiębiorstwa, Wizerunek marki



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki

PDF

Zasady cytowania

Dejnaka, A. (2012). Identyfikacja wizualna uczelni a budowanie wizerunku marki. Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej W Poznaniu, 44(44). Pobrano z https://journals.wsb.poznan.pl/index.php/znwsb/article/view/1245

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share



Wydawca
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
e-mail: journals@poznan.merito.pl
Uczelnia
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań

O platformie:
Copyright 2022 by Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & Workfow by OJS/PKP