Altkorn J., Wizerunek firmy, Wyd. WSB w Dąbrowie Górniczej, Dąbrowa Górnicza 2004.
Biederman M., Urbaniak M., Image-czynnikiem sukcesu firmy, "Marketing i Rynek" 1998, nr 11.
Black S., Public relations, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2005.
Budzyński W., Wizerunek firmy. Kreowanie, zarządzanie, efekty, Poltex, Warszawa 2002.
Davis A., Public relations, PWE, Warszawa 2007.
Dejnaka A., Strategia reklamy marki, produktów i usług, One Press, Gliwice 2006.
Dejnaka A., Wizerunek uczelni wyższych we Wrocławiu, Wrocław 2011.
Hubner K., Image, czyli jak być gwiazdą na rynku, Businessman Books, Warszawa 1994.
Kwiatkowski P., Nazwa w cenie, "Marketing w Praktyce" 2010, nr 2.
Pilarczyk B., Mruk H., Kompedium wiedzy o marketingu, WN PWN, Warszawa 2007.
Słownik języka polskiego, www.sjp.pl/wizerunek.
Szocki J., Wizerunek firmy w mediach, Wyd. Forum Naukowe, Poznań-Wrocław 2008.
Talik-Orłowska A., Rola wizerunku w dążeniu przedsiębiorstwa do sukcesu, www.swiatmarketingu. pl/index.php?rodzaj=01&id_numer=975894 [10.02.2011].
www.handlowa.eu/ [10.02.2011].
www.portal.pwr.wroc.pl/info_podstawowe.dhtml [10.02.2011].
www.ue.wroc.pl/ [10.02.2011].
www.uni.wroc.pl/ [10.02.2011].
www.wsb.wroclaw.pl/ [10.02.2011].
www.wszif.pl [10.02.2011].