Data publikacji : 2012-10-30

Marketing partnerski jako źródło przewagi konkurencyjnej współczesnej uczelni

Hanna Hall



Abstrakt

Celem artykułu jest zaprezentowanie wybranych aspektów procesu adaptacji marketingu relacji w szkołach wyższych, ze szczególnym uwzględnieniem wynikających z niego korzyści, problemów, wskazanych i podejmowanych w praktyce działań. Szczególną uwagę zwrócono na jedną z płaszczyzn relacji uczelni z najważniejszą grupą jej klientów - ze studentami. W artykule wykorzystano krajowe i zagraniczne źródła wtórne oraz wyniki badań autorki związane z wymienionym obszarem relacji.(abstrakt oryginalny)

Słowa kluczowe:

Marketing partnerski, Przewaga konkurencyjna, Szkolnictwo wyższe, Studenci, Lojalność



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki

PDF

Zasady cytowania

Hall, H. (2012). Marketing partnerski jako źródło przewagi konkurencyjnej współczesnej uczelni. Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej W Poznaniu, 44(44). Pobrano z https://journals.wsb.poznan.pl/index.php/znwsb/article/view/1252

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share



Wydawca
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
e-mail: journals@poznan.merito.pl
Uczelnia
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań

O platformie:
Copyright 2022 by Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & Workfow by OJS/PKP