Arnett D.B., Wittmann C.M., Wilson III B J., Encouraging Future Helping Behaviors: The Role of Student - Faculty relationshipin Higher Education Marketing, "Journal of Marketing for Higher Education" 2003, Vol. 13 (1/2).
Berry L., Relationship Marketing, w: Berry L., Shostack G.L., Upah G.D., Emerging Perspectives on Services Marketing, American Marketing Association, Chicago 1983.
Bloemer J.M., Kasper H.D., The complex Relationship between Consumer Satisfaction and Brand Loyalty, "Journal of Economy Psychology" 1995, No. 16.
Cheney G., McMillan J.J., Schwartzman R., Should we buy the "student-as-consumer" metaphor, "The Montana Profesor" 1997, Vol. 7, No. 3, http://mtprof.msun.edu/Fall1997/Cheney.html [12.02.2012].
Demograficzne tsunami, IRKI, Warszawa 2011.
Drapińska A., Zarządzanie relacjami na rynku usług edukacyjnych szkół wyższych, WN PWN, Warszawa 2011.
Falkowski A., Tyszka T., Psychologia zachowań konsumenckich, Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2001.
Fornell C., A national customer satisfaction barometer: the Swedish experience, "Journal of Marketing" 1992, Vol. 56.
Franz R.S., Whatever you do, don't treat your students like customers, "Journal of Management Education" 1998, Vol. 22/1, ABI/INFORM Global.
Gilmore A., Usługi. Marketing i zarządzanie, PWE, Warszawa 2006.
Gordon J.H., Relacje z klientem. Marketing partnerski, PWE, Warszawa 2001.
Gronroos Ch., Service Management and Marketing: Managing the Moments of Truth in Service Competition, Lexington Books, Massachusetts, Toronto 1990.
Hall H., Absolwenci jako podmiot badań marketingowych polskich uczelni, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego" 2011, nr 660.
Hall H., Satysfakcja studenta jako przedmiot badań marketingowych, "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu" 2010.
Hayes T., Przyszłość marketingu w szkołach wyższych, w: Marketing w szkole wyższej. Przemiany w orientacji marketingowej, red. G. Nowaczyk, D. Sobolewski, Wyd. WSB w Poznaniu, Poznań 2011.
Kotler Ph., Fox K.F.A., Strategic Marketing for Educational Institutions, Prentice Hall, New Jersey 1995.
Marszałek A., Zarządzanie relacjami na rynku usług edukacyjnych, "Marketing i Rynek" 2009, nr 3.
Oczachowski D., Próba oceny znaczenia personelu kontaktowego przez studentów uczelni wyższych, w: Marketing usług profesjonalnych. Wpisanie marketingu w strukturę organizacji usługowej, red. K. Rogoziński, Wydawnictwo MARS GRAF, Poznań 2002.
Otto J., Marketing relacji, Koncepcja i stosowanie, C.H. Beck, Warszawa 2004.
Pabian A., Marketing szkoły wyższej, Oficyna Wydawnicza Aspra-JR, Warszawa 2005.
Peck H., Payne A., Christopher M., Clark M., Relationship Marketing: Strategy and Impementation, Butterworth-Heinemann, London 1999.
Rogoziński K., Nowy marketing usług, Wyd. AE w Poznaniu, Poznań 2000.
Sargeant A., Marketing w organizacjach non-profit, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2004.
Stach P., Bąk J., Na ścieżkach zadowolenia i lojalności - poszukiwanie modelu w kontekście uczelni, "Marketing i Rynek" 2009, nr 4.
Szkoły wyższe i ich finanse w 2010, GUS, Warszawa 2011.
Wilmańska-Sosnowska S., Lojalność jako kategoria współczesnego marketingu, w: Współczesny marketing. Trendy, działania, red. G. Sobczyk, PWE, Warszawa 2008.
Wykładowca doskonały. Podręcznik nauczyciela akademickiego, red. A. Rozmus, Oficyna a Wolters Kluwer business, Warszawa 2010.