Brown J.A., Forster W.R., 2013, CSR and Stakeholder Theory: A Tale of Adam Smith, Journal of Business Ethics, No. 112(2): 301-312.
Bukowska U., 2008, Proces zarządzania interesariuszami, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, No. 784: 89-106.
Cranfield University, www.cranfield.ac.uk/about/network/stakeholders/ [accessed 27.08.2015].
Freeman R.E., 1984, Strategic management: A stakeholder approach, Boston: Pitman.
Hall H., Peszko K., 2015, Instruments and promotion activities of the Universities in the context of recruitment campaign according to the students' opinions, International Journal of Teachnig and Education, Vol. III, No. 3: 50-67.
Mikosik P., 2014, Problemy zarządzania marketingowego niepubliczną szkołą wyższą, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, No. 13(3): 3-19.
Preston L.E., Sapienza H.J., 1990, Stakeholder Management and Corporate Performance, Journal of Behavioral Economics, No. 19(4): 361-375.
Raport samooceny jakości kształcenia w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej im. Stanisława Staszica w Pile w roku akademickim 2012/2013, www.pwsz.pila.pl/uploads/files/ROJK - Uczelnia 2014.pdf [accessed 25.08.2015].
Rudnicka A., 2012, CSR - doskonalenie relacji społecznych w firmie, Warszawa: Oficyna Ekonomiczna GrupaWolters Kluwer.
Savage G.T., Nix T.W., Whitehead C.J., Blair J.D., 1991, Strategies for assessing and managing organizational stakeholders, Akademy of Management Executive, No. 5(2): 61-75.
Smith A., 1987, The theory of moral sentiments, in: R.L. Heilbroner, L.J. Malone (eds.), The essential Adam Smith, New York: W.W. Norton.
Waśkowski Z., 2015, Wykorzystanie koncepcji marketingu relacyjnego w procesie budowania więzi uczelni z interesariuszami zewnętrznymi, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, No. 15(1): 33-46.
Wroczyńska A., 2013, Oczekiwania współczesnych studentów wobec uczelni wyższych - prezentacja wyników prowadzonych badań, Studia BAS, No. 35(3): 249-272.
www.stmary.edu/AQIP/III-Students-Stakeholders-Needs.aspx [accessed 20.08.2015].