Data publikacji : 2012-10-30

Kreowanie międzynarodowego wizerunku szkoły wyższej

Małgorzata Dymyt



Mirosława Pluta-Olearnik



Abstrakt

W dobie internacjonalizacji i globalizacji szkoła wyższa jako organizacja związana z wiedzą, informacją, rozwojem, innowacją, przedsiębiorczością, stając w obliczu wyzwań współczesnego społeczeństwa i gospodarki, zmuszona jest do podejmowania takich działań, które pozwolą jej na skuteczne funkcjonowanie na rynku edukacyjnym nie tylko lokalnym, ale też międzynarodowym. Umiędzynarodowienie szkoły wyższej staje się koniecznością wymuszającą zaangażowanie w konsekwentne kształtowanie trwałego wizerunku międzynarodowego jako kluczowego komponentu budowania przewagi konkurencyjnej. Podjęte w artykule rozważania zostały ukierunkowane na identyfikację kluczowych wyzwań związanych z kształtowaniem przez uczelnie wizerunku międzynarodowego.(abstrakt oryginalny)

Słowa kluczowe:

Szkolnictwo wyższe, Wizerunek przedsiębiorstwa, Przewaga konkurencyjna



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki

PDF

Zasady cytowania

Dymyt, M., & Pluta-Olearnik, M. (2012). Kreowanie międzynarodowego wizerunku szkoły wyższej. Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej W Poznaniu, 44(44). Pobrano z https://journals.wsb.poznan.pl/index.php/znwsb/article/view/1254

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share



Wydawca
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
e-mail: journals@poznan.merito.pl
Uczelnia
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań

O platformie:
Copyright 2022 by Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & Workfow by OJS/PKP