Altkorn J., Wizualizacja firmy, Instytut Marketingu S.C., Kraków 1999.
Budzyński W., Kształtowanie wizerunku firmy i marki na rynku międzynarodowym w: Marketing międzynarodowy, uwarunkowania, instrumenty, tendencje, red. E. Duliniec, SGH, Warszawa 2007.
Duliniec E., Marketing międzynarodowy, PWE, Warszawa 2004.
Education at a Glance, OECD 2011.
Pabian A., Marketing szkoły wyższej, Oficyna Wydawnicza ASPRA-JR, Warszawa 2005.
Penc J., Zarządzanie w warunkach globalizacji, Difin, Warszawa 2003.
Pluta-Olearnik M., Rozwój usług edukacyjnych w erze społeczeństwa informacyjnego, PWE, Warszawa 2006.
Przedsiębiorcza uczelnia i jej relacje z otoczeniem, red. M. Pluta-Olearnik, Difin, Warszawa 2009.
Rezolucja Parlamentu Europejskiego nr 2008/2070 (INI) z dnia 23 września 2008 r. w sprawie procesu bolońskiego i mobilności studentów, Dz. Urz. UE 2010/C 8 E/04.
Rogoziński K., Bez-konkurencyjny świata ogląd. Zarys teorii współpracy wyprowadzony z usług profesjonalnych i odniesiony do teorii wartości, w: Marketing usług profesjonalnych. Współpraca na konkurencyjnym rynku usług profesjonalnych, t. 5, red. K. Rogoziński, Wyd. AE w Poznaniu, Poznań 2005.
Rogoziński K., O marketingu - mimo wszystko - inaczej, "Marketing i Rynek" 2002, nr 5.
Rosa G., Marka usługi jako element kształtowania przewagi konkurencyjnej, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego" 2006, nr 420.
Sikora T., Efekt kraju pochodzenia w marketingu międzynarodowym, w: Marketing międzynarodowy, uwarunkowania, instrumenty, tendencje, red. E. Duliniec, SGH, Warszawa 2007.
Szkoły wyższe i ich finanse w 2009 r., GUS, Warszawa 2010.
Urbaniak M., Wizerunek dostawcy na rynku dóbr produkcyjnych, Wyd. UŁ, Łódź 2003.