Data publikacji : 2012-10-30

Atrybuty marki Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu w opinii wybranych grup interesariuszy

Joanna Nogieć



Abstrakt

We współczesnym świecie marka ma coraz większe znaczenie. Pozwala na pozycjonowanie produktów, wyróżnianie ich w świadomości odbiorcy pośród innych konkurencyjnych ofert, ale także niesie ze sobą pewne wartości. Atrybuty marki różnie są postrzegane przez różne grupy osób, które mają styczność z produktem lub usługą. W przypadku usług marka ma szczególe znaczenie, jest swego rodzaju gwarantem jakości. W przypadku usług edukacyjnych niezwykle istotne jest poznanie atrybutów marki oraz ich rozumienia przez klientów, dostawców, partnerów, czyli interesariuszy. Celem artykułu jest zaprezentowanie opinii dotyczących atrybutów marki Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu. Badania przedstawiają opinie czterech grup interesariuszy uczelni: studentów i słuchaczy, absolwentów, pracodawców oraz pracowników uczelni.(abstrakt oryginalny)

Słowa kluczowe:

Marka, Szkolnictwo wyższe, Jakość usług, Interesariusze



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki

PDF

Zasady cytowania

Nogieć, J. (2012). Atrybuty marki Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu w opinii wybranych grup interesariuszy. Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej W Poznaniu, 44(44). Pobrano z https://journals.wsb.poznan.pl/index.php/znwsb/article/view/1258

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share



Wydawca
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
e-mail: journals@poznan.merito.pl
Uczelnia
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań

O platformie:
Copyright 2022 by Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & Workfow by OJS/PKP