Błaś A., Boć J., Jeżewski L, Administracja publiczna, Kolonia Limited, Wrocław 2002.
Brol R., Rozwój lokalny - nowa logika rozwoju gospodarczego, w: Gospodarka lokalna w teorii i praktyce, red. R. Brol. Wyd. AE we Wrocławiu , Wrocław 1996.
Dziekański P., Rola samorządu terytorialnego w kreowaniu rozwoju lokalnego i regionalnego, w: Społeczne wyzwania współczesnych państw, red. D. Gizicka, IS - L, Lublin 2011.
Fajgielski R. Informacja w administracji publicznej, Presscom Sp. z. o.o, Wrocław 2007.
Kłaczyński M., Szuster S., Komentarz do ustawy o dostępie do informacji publicznej, Lex/cl. 2003, System Informacji Prawnej Lex, www.rn.lex.pl [dostęp: 2.09.2011].
Florek M., Podstawy marketingu terytorialnego, Wyd. AE w poznaniu, Poznań 2006.
Jagódka M., Wykorzystanie i znaczenie Internetu w promocji regionu, w: Rola informatyki w naukach ekonomicznych i społecznych, red. Z. Zieliński, Wyd. WSH w Kielcach , Kielce 2010.
Hryniewicz J.Т., Administracja samorządowa - misje, własność i kontekst organizacyjny, "Samorząd Terytorialny" 2004, nr 10.
Korenik S., Mempel-Śnieżyk A., Wykorzystanie narzędzi technologii informatycznych w budowie "Strategii rozwoju województwa dolnośląskiego", w: Rola informatyki w naukach ekonomicznych i społecznych, red. K. Grysa, Wyd. WSH w Kielcach, Kielce 2006.
Krajewski W., Pojęcie rozwoju i postępu, w: Założenia teoretyczne badań nad rozwojem historycznym, red. J. Kmita, WN PWN, Warszawa 1977.
Kudłacz Т., Powiatowy system informacji gospodarczej, "Samorząd Terytorialny" 2005, nr 3.
Kurcyusz I., Wprowadzenie do nauki o informacji i informatyce prawniczej, Wyd. UŚ, Katowice 1979.
Mucha M., Obowiązki administracji publicznej w sferze dostępu do informacji, Wyd. UW, Wrocław 2002.
Parysek J., Rola samorządu terytorialnego, w: Rozwój lokalny: zagospodarowanie przestrzenne i nisze atrakcyjności gospodarczej, red. J. Parysek, WN PWN, Warszawa 1995.
Sibiga G., Podstawy prawne komunikacji elektronicznej w relacjach obywatel - organ administracji publicznej (od informacji do transakcji), w: Informacja prawna a prawa obywatela, red. K. Grajewski, J. Warylewski, Wolters Kluwer Polska, Gdańsk 2006.
Szromnik A., Marketing terytorialny - geneza, rynki docelowe i podmioty oddziaływania, w: Marketing terytorialny. Strategie, wyzwania dla miast i regionów, red. T. Domański, Wyd. CBiSF UŁ, Łódź 1997.
Swianiewicz R, Łukomska J., Władze samorządowe wobec lokalnego rozwoju gospodarczego. Które polityki są skuteczne?, "Samorząd Terytorialny" 2004, nr 6.
Ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, Dz.U. nr 112, poz. 1198 z późn. zm.