Data publikacji : 2011-06-30

Tworzenie kluczowych kompetencji organizacji

Ilona Penc-Pietrzak



Abstrakt

Współczesne firmy, aby osiągać sukcesy na rynku, muszą posiadać lepszą ofertą niż konkurenci, zapewniając klientom istotną wartość dodaną. W tym celu powinny tworzyć i rozwijać kluczowe kompetencje, będące zestawem zróżnicowanych umiejętności, komplementarnych zasobów i procedur, które stanowią podstawę zdolności konkurencyjnych firmy i trwałej przewagi w danej dziedzinie. Celem artykułu jest podkreślenie znaczenia tworzenia tych kompetencji w organizacji i ich rozwijania dla lepszego wykorzystywania okazji w otoczeniu, tworzenia unikatowej strategii oraz integracji pracowników przy realizacji misji organizacji. (abstrakt oryginalny)

Słowa kluczowe:

Kompetencje, Strategia przedsiębiorstwa, Misja przedsiębiorstwa, Kompetencje pracownicze



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki

PDF

Zasady cytowania

Penc-Pietrzak, I. (2011). Tworzenie kluczowych kompetencji organizacji. Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej W Poznaniu, 34(34). Pobrano z https://journals.wsb.poznan.pl/index.php/znwsb/article/view/1468

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share



Wydawca
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
e-mail: journals@poznan.merito.pl
Uczelnia
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań

O platformie:
Copyright 2022 by Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & Workfow by OJS/PKP