Zaloguj
Zarejestruj
Zaloguj
 
Język Polski
Język Polski
English
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zespół redakcyjny
Recenzenci
Etyka publikacyjna
Proces recenzji
Polityka prywatności
Przesyłanie tekstów
Aktualny numer
Archiwum
Kontakt
Tom 34 (2011)
Cały numer
Opublikowane:
2011-06-30
Artykuły
O pojęciu kompetencji jako podstawie modelu kompetencyjnego, czyli cztery znaczenia terminu "kompetencje" w naukach o zarządzaniu
Jacek Woźniak
PDF
Cztery rodzaje modeli kompetencyjnych w zarządzaniu zasobami ludzkimi
Jacek Woźniak
PDF
Tworzenie kluczowych kompetencji organizacji
Ilona Penc-Pietrzak
PDF
Kluczowe kompetencje organizacji pozarządowej
Joanna Hernik
PDF
Uwarunkowania efektywnego przygotowania systemu oceniania kompetencji
Anna Dolot
PDF
Ocenianie w procesie pracy i jego znaczenie dla zarządzania kompetencjami zawodowymi oraz rozwoju zawodowego pracowników
Iwona Malinowska Agnieszka Rola-Jarzębowska
PDF
Wykorzystanie metod oceny kompetencji kadry menedżerskiej w przedsiębiorstwach
Małgorzata Tyrańska
PDF
Ocena pracownicza oparta na kompetencjach : wykorzystanie wyników oceny do planowania szkoleń i rozwoju pracowników
Dagmara Penkala
PDF
Ewaluacja efektywności szkoleń pracowników szansą na poprawę ich rezultatów : w świetle wyników badań
Janina Stankiewicz Hanna Bortnowska
PDF
Oczekiwania pracodawców względem kompetencji absolwentów Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Urban Pauli
PDF
Paradygmat kompetencji kadry kierowniczej przedsiębiorstwa
Eugeniusz Michalski
PDF
Kompetencje menedżerskie w sektorze MŚP w regionie środkowopomorskim
Barbara Drzewiecka
PDF
Rola i kompetencje menedżerów w organizacji zorientowanej na uczenie się
Katarzyna Czop
PDF
Kompetencje przedsiębiorców i menedżerów w funkcjonowaniu przedsięwzięć internetowych na podstawie polskich i zagranicznych serwisów on-line
Paulina Bąkowska Nina Stępnicka
PDF
Kompetencje zarządzających w branży medycznej na przykładzie gabinetów stomatologicznych
Magdalena Szumska
PDF
Współczesne wymagania kompetencyjne pracowników samorządowych
Bernard Bińczycki
PDF
Komunikacja wertykalna i horyzontalna w opiniach polskich pracowników : wyniki badań
Agnieszka Izabela Baruk
PDF
Kompetencja moralna a zarządzanie sobą : analiza zależności
Dariusz Turek
PDF
Stres menedżerski - przejawy, skutki, metody przeciwdziałania i ograniczania
Aneta Kisiel
PDF
Pracoholizm jako jedna z patologii współczesnych organizacji
Magdalena Filipiak Joanna Rapcewicz
PDF
Styl kierowania a występowanie mobbingu w przedsiębiorstwie - studium przypadku
Małgorzata Gotowska Anna Jakubczak
PDF
Problemy definiowania i klasyfikowania kompetencji pracowników
Agnieszka Springer
PDF
Metodyczne problemy w procesie badania kompetencji
Anna Wieczorek-Szymańska
PDF
Diagnoza przyczyn niedopasowania kompetencyjnego pracowników do oczekiwań stanowiska pracy
Paweł Jurek
PDF
Konstrukcja i zastosowanie testów kompetencyjnych na przykładzie Zestawu Testów Kompetencji Podstawowych
Paweł Jurek
PDF
Test HR Style Zachowania - metoda diagnozy kompetencji
Dorota Godlewska-Werner
PDF
Wydawca
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
e-mail:
journals@poznan.merito.pl
Uczelnia
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
O platformie:
Copyright 2022 by
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
OJS Support and Customization by
LIBCOM
Platform & Workfow by
OJS/PKP