Albright S.C., Wiston W.L., Practical Management Science, South-Western Learning, Mason 2009.
Bartlett C.A., Beamish P.W., Transnational Management, McGraw-Hill, New York 2008.
Jones G.R., George J.M, Hill C.W., Langton N.. Contemporary Management, McGraw-Hill, Toronto 2002.
Kotier Ph., Keller K.L., A Frame Work for Marketing Management, Prentice Hall, New Jersey 2007.
Kerin R.A., Peterson R. A., Strategic Marketing Problems, Prentice Hall, New Jersey 2004.
Michalski E., Marketing. Podręcznik akademicki, Wyd. Naukowe PWN, Warszawa 2009.
Michalski E., Zarządzanie. Podręcznik akademicki, Wyd. Uczelniane Politechniki Koszalińskiej, Koszalin 2008.
Robbins S.P., Coulter M., Stuart-Kotze R., Management, Prentice Hall, Scarborough 2000.
Sikorski Cz., Kultura organizacyjna, Wyd. C.H. Beck, Warszawa 2006.
Sojkin В., Informacyjne podstawy decyzji marketingowych, PWE, Warszawa 2009.
Stiglitz J.E., Globalizations and Its Discontents, W.W. Norton, New York 2002