Data publikacji : 2011-06-30

Paradygmat kompetencji kadry kierowniczej przedsiębiorstwa

Eugeniusz Michalski



Abstrakt

Na początku niniejszego opracowania przedstawiono paradygmat kompetencji kierownika, umiejętności kierownika i zarządzanie oparte na wartościach. Następnie analizie poddano czynniki determinujące sprawność i skuteczność zarządzania. Z kolei podano elementy zarządzania opartego na wartościach. W końcowej części rozpatrzono wpływ kultury przedsiębiorstwa i kwestii etycznych na kompetencje kierownika. (abstrakt oryginalny)

Słowa kluczowe:

Kompetencje kierownicze, Kultura przedsiębiorstwa, Sprawność zarządzania, Kadra kierownicza



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki

PDF

Zasady cytowania

Michalski, E. (2011). Paradygmat kompetencji kadry kierowniczej przedsiębiorstwa. Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej W Poznaniu, 34(34). Pobrano z https://journals.wsb.poznan.pl/index.php/znwsb/article/view/1476

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share



Wydawca
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
e-mail: journals@poznan.merito.pl
Uczelnia
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań

O platformie:
Copyright 2022 by Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & Workfow by OJS/PKP