Data publikacji : 2011-02-28

Zarządzanie wiedzą a znormalizowany system zarządzania jakością według wymagań normy PN-EN ISO 9001:2009

Jacek Marek Radwan



Jarosław Mikulski



Abstrakt

Wymagania ostatnich lat sprawiły, że organizacje, które chcą odnieść i utrzymać sukces, muszą posiadać coś więcej niż tylko dobry produkt czy usługę na wysokim poziomie. Klient i działania konkurencji zmuszają do ciągłej pracy nad własną organizacją tak, by przy zmiennych zasobach, stosując sprawne zarządzanie i ciągłe doskonalenie, osiągać przewagę nad innymi. Zasady, metody i narzędzia zarządzania jakością to elementy, które z powodzeniem wspierają te działania. Wynikiem tych zabiegów jest popularność systemu zarządzania opartego na wymaganiach normy PN-EN ISO 9001:2009. Podobne założenia można przyjąć, zarządzając wiedzą w organizacjach. Dążąc do gospodarki opartej na wiedzy konieczne jest zrozumienie i przystosowanie szeregu rozwiązań z zakresu zarządzania jakością tak, aby stworzyć nowe narzędzia umożliwiające praktyczne zintegrowane zarządzanie jakością i wiedzą. (abstrakt oryginalny)

Słowa kluczowe:

Zarządzanie wiedzą, Zarządzanie jakością, System zarządzania jakością



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki

PDF

Zasady cytowania

Radwan, J. M., & Mikulski, J. (2011). Zarządzanie wiedzą a znormalizowany system zarządzania jakością według wymagań normy PN-EN ISO 9001:2009. Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej W Poznaniu, 32(32). Pobrano z https://journals.wsb.poznan.pl/index.php/znwsb/article/view/1517

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share



Wydawca
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
e-mail: journals@poznan.merito.pl
Uczelnia
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań

O platformie:
Copyright 2022 by Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & Workfow by OJS/PKP