Bugdol M., Zarządzanie przez jakość. Zagadnienia społeczne, Wyd. Uniwersytetu Opolskiego, Opole 2003.
Jashapara A., Zarządzanie wiedzą. Zintegrowane podejście, PWE, Warszawa 2006.
Komentarz do norm ISO, Polski Komitet Normalizacyjny, Warszawa 2001.
Mikuła В., O aspektach i kontekście zarządzania wiedzą, "Problemy Jakości" 2004, nr 2.
Podstawy Kompleksowego Zarządzania Jakością TQM, red. J. Łańcucki, Wyd. Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań 2006.
Polska Norma PN-EN ISO 9000:2006. System zarządzania jakością. Podstawy i terminologia, Polski Komitet Normalizacyjny, Warszawa 2006.
Polska Norma PN-EN ISO 9001:2009. Systemy zarządzania jakością. Wymagania, Polski Komitet Normalizacyjny, Warszawa 2009.
Portal EFQM, dostępny na stronie: http://wwl.efqm.org/en/, dostęp: 2 września 2009 r.
Portal EIPA, dostępny na stronie: http://caf.eipa.eu/3/98/, dostęp: 2 września 2009 r.
Portal HeadMaster, Zarządzanie wiedzą, dostępne na stronie: http://headmaster.pl/?p=5ł, dostęp: 2 września 2009 r.
Sudoł S., Przedsiębiorstwo. Podstawy nauki o przedsiębiorstwie. Teoria i praktyka zarządzania, Wyd. "Dom Organizatora", Toruń 1999.
Zarządzanie wiedzą jako kluczowy czynnik międzynarodowej konkurencyjności przedsiębiorstwa, red. M. J. Stankiewicz, Wyd. "Dom Organizatora", Toruń 2006.