Budzyński, W., Public relations, Poltext, Warszawa 2005.
Do Pelsmacker, P., M. Geuens, J. Van Den Bergh J., Marketing Communication. A European perspective, FT Prentice Hall - Financial Times, Harlow 2004.
Griffin, R., Podstawy zarządzania organizacjami, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1996.
Jefkins, F., D. Yardin, Public relations, M & E Pitman Publishing, London 1998.
Köcher, A., E. Birchmeier, Public relations? Public Relations! Konzepte, Instrumente und Beispiele für erfolgleiche Unternehmenskommunikation, Verlag Industrielle Organisation, Erich 1992.
Kotler, Ph., W. Mindak, Marketing and Public Relations. Should they be Partners or Rivals? "Journal of Marketing" 1978, nr 42.
Neske, F., Public relations Management, Deutscher Betriebswirte Verlag, Gernsbach 1977.
Szymańska, A., Public relations w zintegrowanej komunikacji marketingowej, Unimex, Wrocław 2004.
Trochimiuk, P., Praktyka public relations. Budżetowanie kampanii public relations, w: Public relations. Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju, red. J. Olędzki, D. Tworzydło, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2006.