Data publikacji : 2010-06-30

Budżetowanie projektów public relations

Anna Dziadkiewicz-Ikowska



Piotr Maśloch



Abstrakt

Artykuł traktuje o konieczności budżetowania, nawet w tak trudnej dziedzinie do ewaluacji jak public relations. Dział public relations podlega takim samym prawom rynku, jak pozostałe działy w firmie, stąd zasłanianie się niemożnością wykonania pomiarów, jest zlekceważeniem pracy całego przedsiębiorstwa. Przedsiębiorcy, w momencie gdy nie wybiorą właściwej metody szacowania budżetu, nie będą mogli zbadać efektów działań z zakresu zarządzania wizerunkiem. Żadna metoda szacowania budżetu nie jest optymalna i najlepszym sposobem znalezienia "złotego środka" jest ich łączenie. Budżetowanie public relations, obok określania celów kampanii PR, jest jednym z najważniejszych elementów działania komórek public relations w organizacji. (abstrakt oryginalny)

Słowa kluczowe:

Budżetowanie, Public relations, Promocja przedsiębiorstwa



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki

PDF

Zasady cytowania

Dziadkiewicz-Ikowska, A., & Maśloch, P. (2010). Budżetowanie projektów public relations. Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej W Poznaniu, 28(28). Pobrano z https://journals.wsb.poznan.pl/index.php/znwsb/article/view/1609

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share



Wydawca
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
e-mail: journals@poznan.merito.pl
Uczelnia
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań

O platformie:
Copyright 2022 by Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & Workfow by OJS/PKP