Bukowitz W.R., Williams R.L., 1999, The Knowledge Management Review, nr 3.
Devenport T.H., Prusak L., 1998, Working Knowledge: How Organizations Manage What They Know, Harvard Business School Press, Boston.
Dolińska M., 2000, Zarządzanie wiedzą w uczącej się organizacji, "Organizacja i Kierowanie" nr 4.
Gach D., 2007, Relacje między kulturą a realizacją procesów zarządzania wiedzą w organizacjach, ,,E-mentor" nr 4.
Gospodarka oparta na wiedzy, 2006, pod red. I. Hejduk i J. Korczaka, Wyd. Politechniki Koszalińskiej, Koszalin.
Grudzewski W.M., Hejduk I., 1997, Koncepcje kierowania organizacji inteligentnej w przedsiębiorstwach, "Organizacja i Kierowanie" nr 4.
Grudzewski W.M., Hejduk I., 2000, Przedsiębiorstwo przyszłości, Difin, Warszawa.
Gwiazda E., Badania socjologiczne kultury organizacyjnej, 2002, "Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa" nr 10.
Hatch M., 1997, Organization Theory: Modern, Symbolic and Postmodern Perspectives, Oxford University Press, Oxford.
Hofstede G., 2000, Kultury i organizacje. Zaprogramowanie umysłu, PWE, Warszawa.
Morawski M., 2006, Przedsiębiorstwo zorientowane na wiedzę, "E-mentor" nr 4.
Murray P., Myers A., 1997, The facts about Knowledge, Information strategy - special report, listopad.
Piasny В., 2001, Zarządzanie wiedzą w organizacjach gospodarczych, "Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa" nr 10.
Probst G., Raub S., Romhardt К., 2002, Zarządzanie wiedzą w organizacji, Oficyna Ekonomiczna, Kraków.
Rola komunikacji międzykulturowej w procesie integracji europejskiej, 2001, tom III, zeszyt 2, pod red. J. Różańskiego i Ł. Sułkowskiego, Społeczna Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania w Łodzi, Łódź.
Stańda A., 1999, O niektórych zależnościach między kulturą organizacyjną a strategią przedsiębiorstwa, Zeszyty Naukowe AE Kraków nr 3, Kraków.
Strojny M., 2000, Zarządzanie wiedzą - ogólny zarys koncepcji, "Przegląd Organizacji" nr 2.
Sułkowski Ł., 2001, Czy jest możliwe kształtowanie kultury organizacyjnej?, "Organizacja i Kierowanie" nr 4.
Zbiegień-Maciąg L., 1999, Kultura organizacji. Identyfikacja kultury znanych firm, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.